Scootermeeting rauschenberg

Originally posted by aprillia sr2000
idd die typhoon was wel snel tegen gesprint ik hield m niet , hij won dus
maar op tertug weg reden we beide 30 en toen volgas , tsjah toen vlamde ik m :W :X
hoe kan jij hem nou nie houde??

ik wet zeker dat ik met de jouwe volgas wg ken al sik ff geoefend heb
 
Originally posted by aprillia sr2000
mm tog wel redelijk dan, maar hij houd m aan de grond, maar vanaf 30 blaas ik m voorbij, tog grappig dingetje ;)

ja nu begint die optisch der wat aan te doen 13 inch felgjes etc.
 
ik heb niet veel aan de afstelling gedaan wolferine dat klopt mar mijn doel was minimaal 20 pk te hale op die bank en dat is me gelukt eerder heb ik niet opgegeven en bart die ging er niet voor dan moet je ook niet klagen dat je minder pk,s hebt als in o wijk vindt ik dan
 
Originally posted by wolferineJunior
ja die van jou liep wel heel lekker
Maar jij had toch met de zelfde afstelling in oisterwijk 21...
en in Rauschenberg eerst 17,9 of lig ik fout?!
Chezzmo had met zijn Ice 20,3pk op de Tovami. Ding op stal gezet, paar weken/maanden later naar Lelystad. Niks aan het ding veranderd en toen maar 17/18pk. Dus staar je er niet dood op. Hoe bruter je een scoot motorisch maakt, hoe gevoeliger de afstelling word.

Originally posted by aprillia sr2000
idd scheelde allemaal veel op de bank, magoed, keer op de tovami bank gaan in nederland.
ben benieuwd wat iewdereen op een tovami doet :D
Geloof mij maar, dan ga je schrikken :*

Verder ziet het er nog best leuk uit op de pics. De sfeer zat er bij de Nederlanders iig goed in!
 
ja heb idd gehoord dat iemand in oisterwijk 18.3 had en op een tovami 15.4 ofzow, mocht dit het geval zijn dan gaan we heel hard werken :W
(in duitsland mischien niet gedaan, maar in een stal sleutelet het tog iets fijner dan po een grasvlakte)
 
Originally posted by Mol

Geloof mij maar, dan ga je schrikken :*[/B]

In welk opzicht, waarschijnlijk bedoel je negatiever (of juister, wat neerkomt op een lager vermogen) Oisterwijk vondt ik erg positief!!

PS voor de helmonders, probeer eens de juiste toetsen te raken.
ik heb bijkans een vertaler nodig, het lijkt wel of dat je op een po hebt staan te sleutelen Bart ? :)
 
Ej Beertje jammer dat je niet kon komen man - volgende meeting wel he.

Maar Mol die bank klapte bekant in 2en als je volgas gaf. Je had gewoon hele slechte grip op die bank op de een of andere manier. Tis dat ik niet de lichtst ben anders hak ook lager gescoord. Maar ja toch mooie score neergezet. Misschien in Koningsbergen zetten we hem op de bank @ Tino dat is een iets algemenere score. Kan je jou NX-monstertje ook meenemen.
 
srry beerke bedoel natuurlijk OP de grasvlakte ;)
maja oisterwijk was iig positief ja, maja we zullen het zien op een tovamibank dus, nu kijken of ik maandag tijd heb :D
 
jah bart leer maar eens typen want da wil nog nie echt lukken tis ook zo moeilijk he bart om de beste te zijn !!!

eeeehj beerke ik heb me effe aangemeld ik ben nou ook in town.
Gr henry
 
Originally posted by aprillia sr2000
ja heb idd gehoord dat iemand in oisterwijk 18.3 had en op een tovami 15.4 ofzow, mocht dit het geval zijn dan gaan we heel hard werken :W
(in duitsland mischien niet gedaan, maar in een stal sleutelet het tog iets fijner dan po een grasvlakte)

kweet niet of je mij bedoeld maar ik had iig in oisterwijk 18,2pk en bij jos dijkman op de tovami 15,6pk... scheelt aardig wat
 
Originally posted by Mol
Chezzmo had met zijn Ice 20,3pk op de Tovami. Ding op stal gezet, paar weken/maanden later naar Lelystad. Niks aan het ding veranderd en toen maar 17/18pk. Dus staar je er niet dood op. Hoe bruter je een scoot motorisch maakt, hoe gevoeliger de afstelling word.


Geloof mij maar, dan ga je schrikken :*

Verder ziet het er nog best leuk uit op de pics. De sfeer zat er bij de Nederlanders iig goed in!

Oh ja dat wist ik niet dat dat dan zoveel pks scheeld weer wat geleerd !8)
 
Originally posted by polini sprinter
jah maar zit er nie verschil tussen alle test banken ik bedoel ze meten tog nie allemaal hetzelfde ofwel soms

Dat weet ik ook Tovami is sover ik weet en gelezen heb het preciest en die die bij koopmans bv. staat wijkt heel erg af (pk`s)!
 
Originally posted by wolferineJunior
Oh ja dat wist ik niet dat dat dan zoveel pks scheeld weer wat geleerd !8)
Dat was op exact dezelfde bank. Nadat hij zijn afstelling wat veranderd had leverde hij wel weer 20pk of zat iig in de buurt.
 
Originally posted by polini sprinter
dat weet ik jah dat die van koopmans klote is.

je kan je eigen ook afvragen of het aan je scooter ligt!! (henri)
By the way, Koopmans bank!!?? wat voor een bank hebben die dan!?

kleine reminder, @ lelystad scoorde Twins met het zipje van thomas de hoogste score, dus als deze niet klopt, dan klopt er iets niet aan jou onderbouwing (snappie:) )
 
Last edited:
oooooooooooow sorry beerke dan heb ik het fout. oooowjah da klopt dus die bank van vorig jaar lelystad was dus van koopmans sorry was ik vergeten noujah
maar als je twee banken pakt en er zit zeg maar 3 pk verschil tussen met de zelfde scoot da kan toch nie wel ik bedoel dan moet er echt iets mis zijn.
 
Back
Top