ScooterAttack Weekend - 30 september '06

Mooie foto's!!
En dat filmpje van Marco is egt :W

Ik zie nu trouwens dat TRT de cilinderkop ook goud heeft, na-apers+pippi+
 
Haha kijk ik zo minutje naar deze foto:

En ten slotte; Marco na de nodige biertjes:
Photo-0262.JPG

Lijkt wel of marco dikke & dunne arm heeft 8P

Marcoooohhh ownt elke Foto :p :#
 
Enkele pics van mijn kant...
Ik heb gvd maar 1 foto van dat nieuwe Tedeshi frame, en die is nog onduidelijk ook...

attachment.php


Enkele andere sprinters uit Italie:
attachment.php


attachment.php


attachment.php


Joe Eliott op de 40 pk sterke Dragster180. Ding deed 150m in 6.5 sec ofzo.

attachment.php



Tussentijden.
attachment.php
 
Hmm erg opvallend Joel jou goede reactietijd ten opzichte van de anderen :)

Maar de reactietijd is zo ontzettend belangrijk en als je dan de tijden van de eerste drie bekijkt is dat écht snel.
 
Razma said:
Hmm erg opvallend Joel jou goede reactietijd ten opzichte van de anderen :)

Maar de reactietijd is zo ontzettend belangrijk en als je dan de tijden van de eerste drie bekijkt is dat écht snel.

Tsja, die goede reactie heb ik ook wel nodig om een leuke tijd te rijden in vergelijking met de anderen. Maar ja, ik weeg dan ook 20-25 kg meer dan de 3 personen die sneller dan ik zijn.
 
Waarom niet ?
Ondertussen zijn de SBO mensen gewend aan het starten met dit systeem, waaronder dus Joel.

Voor zover ik weet rijden Italianen niet per twee, maar ook zonder kerstboom. Het zou dus wel perfect kunnen. Aangezien ze het niet gewend zijn.
 
hier ff 2 fototjes van de zuiger die erin zat, zo ging hij er al voor het banken in

M1CRB.jpg

M1H4T.jpg


zoals je ziet eigelijk best wel waus om met zo'n zuiger te gaan boeken, maar hij is heel gebleven, alleen de koppakking is weg gebrand. Dat mag ook wel als hij 30 sec lang aan 1 stuk met gas heeft staan branden :D
 
Last edited:
Back
Top