Alleen het is geen orgineel spruitstuk, maar een 21mm van motoforce die zeker wel groter is.
En membraan was ook aangepast naar een doppler. Ik wist dat die inlaat zoiezo al brak was standaard van peugeot.
En nee de carb lekt niet en is 100% zeker lek dicht. En ergens anders lekt het ook niet.
Denk eerder iets met de carburateur afstelling.
Dat noem ik gewoon een orgineel spruitstuk de diameter is alleen wat groter maar meer niet.
Je blijft zitten met het kleine 2kleps membraan.
Een stage 6 setje met 4kleps membraan maakt gewoon best uit qua power.
En het is ook niet dat je dan je orginele filter niet meer erop kan hebben met z,on spruit.
Check maar.
En das met een 21mm carb met orgineel filter wel met wat gaatjes erin maar dit heeft mijn setup ook wel nodig.
Maar hij is nog steeds leuk stil een zuipt niet eens in de buurt van wat jij verbruikt.
Edit:nou is dat spruitstuk van mij een topracing btw maar die komt zelfs nog minder uit qua hoek en ruimte dan een stage6 spruitstuk.
Waarom zou dat? hoogstends een licht gebrom wat je ook hebt als je je filter ontgrensd.Komt daar geen herrie uit die gaatjes?
ten eerste , je filter ontgrens je niet , je haalt er alleen maar een paar buisjes uit , verder doe je niks..
en ten tweede , dit is het luchtfilterhuis zelf waar je gaten in boort , dat hoor je wel.
gaten boren in een luchtfilter is btw nergens voor nodig.
ten eerste , je filter ontgrens je niet , je haalt er alleen maar een paar buisjes uit , verder doe je niks..
en ten tweede , dit is het luchtfilterhuis zelf waar je gaten in boort , dat hoor je wel.
gaten boren in een luchtfilter is btw nergens voor nodig.
Sorry hoor maar je luchtfilter ontgrens je dus echt wel.... Dat buisje blokkert ten slotte de lucht die er anders extra naar binnen zou komen..
Ik zeg niet dat dit in prestaties scheelt op een kleine carb.
ten eerste , je filter ontgrens je niet , je haalt er alleen maar een paar buisjes uit , verder doe je niks..
en ten tweede , dit is het luchtfilterhuis zelf waar je gaten in boort , dat hoor je wel.
gaten boren in een luchtfilter is btw nergens voor nodig.
ja , ik heb er ook niet zoveel verstand van...
ik ga hier dan ookniet mijn kostbare tijd aan eigenwijsjes die het ook maar al te goed weten (ahum) besteden , kan ik beter bezig met mijn raceblokken , en met roterende inlaten bouwen etc. , is teminste niet zo moeilijk als een brommer afstellen
(niet bedoeld om de TS overigens!)
als je de choke losmaakt zal hij juist blijven choken!
bedrading diend om de choke af te zetten!
Misschien een hele domme opmerking hoor :
Maar als het goed is zit er op jou carb een electrische choke toch ?
Koppel deze eens los voor de gein.
Had toen een keer op mijn beta ark ( compleet standaard , 12mm Carb ) een electrische shoke die deffect was
Gevolg :
Ding was niet meer vooruit te branden ( lijkt mij dat je met een 50cc meer last hebt van verzuipen dan met een 70 cc )
En mijn verbruik was toen 1 : 7 8P
Met andere woorden , ik kon ook constant blijven tanken.
Misschien dat je dus je choke eens kan proberen los te koppelen ?
Dus omdat jij wel eens een race blokje bouwt heb je zelfs meteen verstand van dingen die je niet getest hebt.(Knap)
Jij roept zonder het zeker te weten dat je die gaatjes hoort, terwijl ik erbij zeg dat je ze niet hoort tov het uitlaat geluid.
Ding 1 waar jij dus eigenwijs in bent ik niet.
Ik heb er 3weken geleden nog mee op roller gestaan en hij was stillen dan een helemaal standaard viva van een meisje die er daarna werd op gezet.
Dus dan kan ik zonder eigenwijs te zijn zeggen dat je dom lult want die gaatjes hoor je dus NIET.
Punt 2 roep je er meteen bij dat de gaatjes en dus extra lucht niet helpen, terwijl ik het al tig keer getest heb, en ie minder vel werd naarmate ik gaatjes dicht plakte.
Dus das ook gewoon eigenwijs van jou kant en logisch dat ik me daarop verdedig, want jij veegt 2dingen die ik proef ondervindelijk vast heb gesteld van de kaart met woorden.
En zou uberhout niet weten waar jij mij een verwijt wil maken van eigenwijsheid? want ik zeg en meld iets wat ik vast gesteld heb.
Jij hebt alleen maar woorden om het te ontkrachten en dan ook alleen in de eigenwijs vorm.
Want je roept alleen dat het onzin is wat ik reply als ik er daarna op in ga kom je niet met feiten, nee je gaat zielig in de verdediging dat je wel weer verder gaat met je raceblokjes en daarmee wil aangeven hoe goed je bent en je dit dus ook gewoon beter weet.
Tewijl je beter met een goed argument zou kunnen komen ipv respeckt verwachten omdat je wel eens een race blokje bouwt.
Je ontkracht iets wat ik vast gesteld heb dus kom dat met argumenten ipv dat je wel eens race blokjes bouwt dat heeft er namelijk niks mee te maken.
En je geeft zelf al aan dat afstellen en een blokje opbouwen niks met elkaar te maken hebben.
ten eerste , je filter ontgrens je niet , je haalt er alleen maar een paar buisjes uit , verder doe je niks..
en ten tweede , dit is het luchtfilterhuis zelf waar je gaten in boort , dat hoor je wel.
gaten boren in een luchtfilter is btw nergens voor nodig.