Scooter wilt niet rijden..

Royal D

Well-Known Member
Ik heb gister me blokie opgebouwd met als volgende setup:

Gilardoni evg
21mm del
mhr2000
delta clutch
gia Shot
Hebo snaar

Maar nu mijn probleem.. Na een paar keer kicken ging hij aan en heb ik hem even 2 min ongeveeer stationair laten lopen.. maar als ik gas geef komt hij gewoon niet vooruit.. ik snap niet wat het zou kunnen zijn bougie vonkt enzo

Afstelling tot nu toe

sproeier 115 met powerfilter
gele drukveer
rode trekveren
4.4 grams rollen

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

*edit: als ik met 90 sproeier rijd en powerfilter gaat hij niet aan....
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

als eerste.. powerfilter met dit weer is 100% niet slim :X
monteer je standaard luchtfilter en probeer dan nog eens met sproeier 90

ten tweede laat je scooter als je m met de gila voor het eerst start, even 10 minuten lekker stationair draaien! Met dit kut weer duurt het gewoon lang voor de cil warm word.

flikker voor de zekerheid beetje extra olie in je benzine :)
 
na 10 minuten stationair is die ook niet warm, gewoon ff stationair draaien en dan af en toe beetje gas geven ;)
maar t lijkt idd op een probleem met je massa, heb ik namelijk precies hetzelfde gehad, dan loopt ie stationair goed en als je gas geeft valt ie zeg maar weg :)
probeer t even zou ik zeggen
 
ik heb al geprobeert om stnd filter erop te zetten alleen past hij er niet op :s maar ik heb een 90 sproeier maar dan wilt hij niet aangaan met powerfilter.. en bougie is gewoon nieuw dus daaraan kan het niet liggen lijkt me
 
Komt die als je volgas geeft niet op toeren laat maar zeggen? Zo ja>> Dat had ik ook, ik had een veel te grote sproeier;) DO kleine sproeiers zijn niet te vergelijken met DO grote sproeiers. Pak eerst maar eens sproeier 106/108 met powerfilter, kijken wat die dan doet;)
 
wat voor bougie heb je
er zijn namelijk bougies die heel gevoelig zijn voor de afstelling van je scooter
als je scooter niet goed staat afgesteld zijn ze meteen niet meer goed

mss heb je een paar draadjes verkeerd aan gesloten zoiet had ik ook een keer
 
hij maakt aanzienlijk meer toeren dan wanneer hij stationair loopt.. me bougie is een denso 27es geloof ik zoiets iig...ik heb helaas geen sproeier ik probeer zo direct nog wel even met een 90 en probeer stnd er op 1 of andere manier erop te krijgen...

u hoort
 
Back
Top