Hallo heb al een paar jaartjes een chinese 4takt scooter GY6 139QMB zit er in. Veel plezier van gehad, 14000km gereden, start altijd en rijdt goed maar ik heb het gevoel tijdens het rijden alsof er meer uit te halen is.
Setup:
80cc cilinder
Naraku 18.5mm carb
Sproeier 92 (bougie is goed)
Naraku sport vario 6gram rollen
Cdi ontgrenst
Nokkenas snel ncy
Standaard uitlaat, luchtfilter, drukveer, trekveer en koppeling.
Toen hij nog 50cc was liep hij +- 60kmh Nadat ik er een 80cc op had gezet ging hij +-70kmh.
Hierna heb ik er nog een sportvario opgezet en een snelle nokkenas. Na dus afgesteld te hebben merk ik dat hij wel wat meer trekkracht heeft van de sportvario en nokkenas maar hij gaat nou niet sneller en blijft toch net onder de 70kmh hangen.
Toerental verloopt soepel naar +-7500rpm en bougie kleur is ook goed. Kan iemand mij advies geven wat ik het beste kan doen om hier net dat beetje meer vermogen uit te halen?
Setup:
80cc cilinder
Naraku 18.5mm carb
Sproeier 92 (bougie is goed)
Naraku sport vario 6gram rollen
Cdi ontgrenst
Nokkenas snel ncy
Standaard uitlaat, luchtfilter, drukveer, trekveer en koppeling.
Toen hij nog 50cc was liep hij +- 60kmh Nadat ik er een 80cc op had gezet ging hij +-70kmh.
Hierna heb ik er nog een sportvario opgezet en een snelle nokkenas. Na dus afgesteld te hebben merk ik dat hij wel wat meer trekkracht heeft van de sportvario en nokkenas maar hij gaat nou niet sneller en blijft toch net onder de 70kmh hangen.
Toerental verloopt soepel naar +-7500rpm en bougie kleur is ook goed. Kan iemand mij advies geven wat ik het beste kan doen om hier net dat beetje meer vermogen uit te halen?