This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scooter verkopen

AeRoX 77

Well-Known Member
hallo

Ik heb me scooter verkocht woensdag 3-3-2004.
Ik kreeg vanochtend een telefoontje van de man die em gekocht had dat de achterveer kapot was de voorvork krom.

Ik wist het serieus zelf niet!!!

wat moet ik doen??

hij zegt dat ie ze geld trug wil en daat ik me scooter uiterraard trug krijg maar dat wil ik nie!!!

Ik hoor het wel

al vast bedankt voor je reactie

Bart

Ik neem aan dat als de achterveer stuk was, hij dat heeft kunnen zien bij de aankoop ervan.
En ten tweede dat is het nadeel van 2de hands.

En dan na 1 week zegt ie pas dat het stuk is? Yea right

Pfff, als het em een week heb geduurt om erachter te komen dat de schokbreker stuk was en dat de voorvork krom was dan verdient ie het (bewijze van spreken).. maareh ik vind aankoop is aankoop.. ik bedoel je merkt het tog wel als je gaat rijden of je voorvork recht is.. en of je veer goed is..

Ik ga ervan uit dat de nieuwe koper een proefrit heeft gemaakt? Bij een dergelijke rit controleer je naar mijn mening speciaal dat soort zaken. Als je hem dit even uitlegt, zal je denk niet veel meer van hem vernemen.

Bij een winkel heb je zelfs 'maar' 8 dagen niet goed geld terug. Voor 2e hands vind ik een week veel. Kijk was het nou de dag erna ofzo :|

Ik zou hem niet terug nemen igg.

(Het gaat erom dat jij een goed gevoel ervan overhoud, en als je dus eerlijk bent geweest dan zit je goed )

je kunt toch kijken of er verschil is? want als jij zegt dat de voorvork recht was en hij is nu duidelijk krom dan is het een mooie achterlijke! maar hij had dan de scooter direct niet moeten kopen ipv achteraf zeiken