C Cichello Well-Known Member 19 October 2003 #1 Ik heb 400 euro en zou graag een scooter kopen iemand sugesties
William_sr Well-Known Member 19 October 2003 #2 als je een goede scooter wil die ook nog rijd, zou ik ff doorsparen Upvote 0 Downvote
Go0s Appie r0xt 19 October 2003 #3 Originally posted by Cichello Ik heb 400 euro en zou graag een scooter kopen iemand sugesties Click to expand... Pia en Mina Marktplaats misschien even sjekken :? Upvote 0 Downvote
Originally posted by Cichello Ik heb 400 euro en zou graag een scooter kopen iemand sugesties Click to expand... Pia en Mina Marktplaats misschien even sjekken :?
Daniël Active Member 19 October 2003 #4 Originally posted by William_sr als je een goede scooter wil die ook nog rijd, zou ik ff doorsparen Click to expand... En een topic te open in Vraag & Aanbod .. Edit // Go0s was me voor .. Upvote 0 Downvote
Originally posted by William_sr als je een goede scooter wil die ook nog rijd, zou ik ff doorsparen Click to expand... En een topic te open in Vraag & Aanbod .. Edit // Go0s was me voor ..
Chiel Well-Known Member 19 October 2003 #5 Zoals al gezegd open hier , afhankelijk van welk merk je wilt ,een topic Upvote 0 Downvote