Scooter velgen @ Autobanden apparaat ?

Daniel@NRG

Well-Known Member
Hey,

ik heb een vraag, kunnen scooter velgen ( NRG ) bij bijv. kwikfit op het bandenapparaat om banden te verwisselen, of wordt de velg/lak en of band dan gemold ?

Ik wil nl. banden op internet bestellen, want @ dealer hier zijn ze genaaid duur.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by SRurbanKID
Hey,

ik heb een vraag, kunnen scooter velgen ( NRG ) bij bijv. kwikfit op het bandenapparaat om banden te verwisselen, of wordt de velg/lak en of band dan gemold ?

Ik wil nl. banden op internet bestellen, want @ dealer hier zijn ze genaaid duur.

Volgens mij is dat ding bij Put Haarlem ook gewoon bedoelt voor autobanden duss...
 
Re: Re: Scooter velgen @ Autobanden apparaat ?

Originally posted by Xander
Volgens mij is dat ding bij Put Haarlem ook gewoon bedoelt voor autobanden duss...

Hmz, ik ken v/d put niet, maar ik neem aan dat het kan, of iemand moet met een reply komen van niet :p

( ben alleen bij scooty en perry geweest, toen heb ik mezelf voorgenomen nooit meer van mn leven in een scooterbiz in Haarlem te komen ;) )
 
Re: Re: Re: Scooter velgen @ Autobanden apparaat ?

Originally posted by SRurbanKID
( ben alleen bij scooty en perry geweest, toen heb ik mezelf voorgenomen nooit meer van mn leven in een scooterbiz in Haarlem te komen ;) )

:eek: Laat Chiel het maar niet horen...
 
ik heb ze deraf laten draaien bij kwikfit> licht beschadigt van de klemmen
ik heb ze er op laten draaien bij men dealer: VET beschadigd en nog eens 15 euro lappen ook :mad::(

edit: boven de 10" kunnen de autozaken de band er om heen krijgen, met 10" hebben ze het toch wel moeilijk hoorde ik
 
Back
Top