Scooter valt uit na hogere snelheid.

Sliderman

Slider
Ik heb een probleem en ik weet niet waar het aan ligt, ik rij rond 60km/67km na een tijdje ( 5-10 sec ) rijden valt hij ineens uit, hij rolt dan uit, ik geef dan steeds gas en gas bij de 20km pakt hij hem weer op en rijd de scooter weer veder, bij de 60+ doet hij het weer en soms rolt hij gewoon uit tot hij uit is dan start ik hem en rijd hij gewoon weer netjes. als hij uitrolt is de gashandel heel licht net of er geen spanning meer op zit :S

Ik heb dit nog nooit eerder gehad nadat ik er een beetje aan ging klote :p
ik heb de cabrateur veranderd naar 17.5mm en een malossie vario er in gezet.

Geprobeerd:
Andere sproeiers 90-88-86-84-78 ( 78 zit er nu in )
andere rolletjes 4.2 - 7 - 8 gram ( Rijd allemaal het zelfde gaat niet harder en steeds het zelfde effect/uitvallen )

Gegevens van mijn scooter:
Yamaha Slider
50cc Snel power1
alleen carb/vario veranderd
Sito plus uitlaat

Hopelijk weet iemand een oplossing ? :(:(
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

de cilinder is niet oud heb er ongvr 500km mee gereden dan lijkt mijn dat dat de oorzaak toch niet is ?:S want ik had een metrakit uitlaat erop en hij liep gewoon alleen hij ging niet harder met die uitlaat ( bleef bij de 60 ), ik wil hem juist harder late lopen ( varioring/prop uit de uitlaat is er al uit ) maar hij valt steeds uit >.< bij de 60

kijk je cilinder maar even na..

je kunt er niet zomaar even ander spul opbouwen en verwachten dat het meteen goed is..
 
Last edited:
mja , je zegt al dat je de carburateur en variateur hebt veranderd..

en het gaat niet om de kilometers , dat je scooter zomaar ermee ophoud kan betekenen dat je cilinder vastloopt...
 
Back
Top