Uitvallen, stotteren, happeren, etc, etc heeft allemaal te maken met carburatie.
Als het aan je rolletjes ligt heb je meestal een dipje.
Dat hij netjes toeren draait tot bijvoorbeeld 30 km/u, dan ineens heeel langzaam naar de 40 gaat, en dan weer snel op pakt.
In jou geval heb je al geprobeerd:
Nieuwe bougie.
Nieuwe CDI.
Bougie vonkt verder goed, want hij blijft wel stationair goed lopen.
Dus je CDI werkt ook.
Dit hoef je je dus geen zorgen meer om te maken.
Want benzine verbranden doet hij dus wel.
Nou komen we bij het volgende punt.
Hij krijgt te weinig of veels te veel benzine.
Hierdoor gaat hij uit, omdat het simpelweg te veel benzine is om te verbranden, of er te weinig benzine is om hem aan te houden.
Nou zou ik graag het volgende willen weten:
Als je gas geeft vanuit stationair, pakt hij dan goed op en rijd hij normaal, totdat hij uitvalt?
Zo ja dan verliest hij ergens benzine.
Dus dan moet je even kijken naar je kraan/carburateur aansluiting, je carburateur/spruitstuk aansluiting.
Als het nergens lekt zou ik even kijken naar de aansluiting van je benzinekraan.
Of deze met 2 boutjes vast zit of een slangenklem.
Er zijn namelijk gewoon universele kraantjes die je er zo op kan zetten.
Het connectortje dat tussen de twee slangetjes zit van je vacuum op je kraan naar de vacuum op je carburateur kan ook wel is kapot zijn, en dan kun je ook alleen die vervangen als je niet een hele kraan wil kopen.
Maar ik vind zo vacuum ding maar niks.
Wel moet je even kijken of de vacuum aansluiting niet op je spruitstuk zit, anders moet je weer een ander spruitstuk kopen wil je je kraan vervangen voor 1 zonder vacuum.
Zit hij gewoon op je carburateur, stukje benzineslang erop, dubbelvouwen en een ty-wrap er goed omheen.