Scooter valt uit na 2a 3 honder kilometer

Edwing

New Member
Jk heb vandeweek me caberateur open gemaakt en toen had ik een nieuwe paking erin gezet maar ik ben nu bank dat me spuitstuk lek is want als ik aan me luchtbuisje benzine naarbinnen zuig in me carbr dan na 2 a 3 honder meter valt ie uit omdat hij geen benzine en olie zuigt wat moet ik doen ?
 
Advertisement - register to remove this

Sorry, maar kan je iets leesbaarder posten? Het is slecht te lezen wat er staat en wat je nou precies bedoelt.

ALs ik het zo moet gokken heb je waarschijnlijk de carburateur niet goed teruggezet of in elkaar gezet.

Maar probeer dus wat duidelijker je verhaal op te schrijven met wat minder spelfouten, dat zorgt ervoor dat men makkelijker je bericht leest en ook sneller geneigd is om te helpen. Als je bericht slecht leesbaar is, kan de ander ook makkelijker denken, nou hier neem ik dan ook de moeite niet voor :)
 
Oke Bas bedankt voor de tip, het zit zegmaar zo ik heb vandeweek dus met carburateur los gemaakt van me luchtfilter en me spruitstuk om te kijken wat voor sproeier erin zat, en toen kwam ik er gelijk achter dat me vlotterbakpakking versleten was, dus bestelde ik een nieuwe vlotterbak pakking voor mijn 17.5mm dellorto carburateur, maar op een of andere manier als ik nu dus hem wil starten moet ik eerst aan dat benzine buisje zuigen om dus wat benzine naar me carburateur te laten gaan, (btw ik heb men benzine slang al getest of die niet blijft lopen) maar mijn vraag is dus kan iemand mij helpen met dit probleem ??
 
Wat voor scooter heb je exact? En het klinkt een beetje alsof je de vacuumslang misschien niet hebt aangesloten of dat je veel valse lucht trekt.

En bedankt dat je wat minder spelfouten maakt. Als je nog ook een enter hier en daar na een zin doet, is het nog weer een tikkie beter :)
 
Back
Top