J jojopa Well-Known Member 22 June 2010 #1 he hallo is er iemand die mij kan helpen ,ik heb een tgb101sport nu is het volgende probleem wanneer ik mijn gas loslaat valt ie uit nu heb ik mijn bougie al schoongemaakt wat zou dit verder kunnen zijn gr jolanda
he hallo is er iemand die mij kan helpen ,ik heb een tgb101sport nu is het volgende probleem wanneer ik mijn gas loslaat valt ie uit nu heb ik mijn bougie al schoongemaakt wat zou dit verder kunnen zijn gr jolanda
J jojopa Well-Known Member 22 June 2010 #3 en waar zit dat dan ik heb er nl niet echt veel verstand van gr jolanda
M Mafs Well-Known Member 23 June 2010 #4 melf #50 said: Groen = vacuum Paars = carb. verwarming Geel = olieaansluiting blauw = stationairschroef rood = luchtstelschroef (deze gewoon op 1,5 slag open zetten) Click to expand... Even van Melf geleend, dankje Melf Maar zoals beschreven, blauw is de stationairsschroef. Waar vind je deze carburateur? Die zit vaak onder je buddy, dit betekend dat je een paar kappen eraf moet halen, of je buddy eruit moet halen.
melf #50 said: Groen = vacuum Paars = carb. verwarming Geel = olieaansluiting blauw = stationairschroef rood = luchtstelschroef (deze gewoon op 1,5 slag open zetten) Click to expand... Even van Melf geleend, dankje Melf Maar zoals beschreven, blauw is de stationairsschroef. Waar vind je deze carburateur? Die zit vaak onder je buddy, dit betekend dat je een paar kappen eraf moet halen, of je buddy eruit moet halen.