This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scooter uitbouwen

Lnnrt

New Member
Hallo, ik heb deze ochtend een rollerbank gehad en ze gingen zoeken naar een begrenzer maar hebben geen gevonden. Mogen zij deze zomaar controleren en als ik weiger, mogen ze hem dan meenemen om uit te bouwen zonder reden. Hij zeg ik hoor dat die tegenhoud maar heeft me nergens zien rijden.
 
Zit er een begrenzer op ?
Ze zijn niet achterlijk, je kan beter meewerken en eerlijk zijn, de klos ben je toch.
 
Ja, maar heb geen idee hoe ik dit moet verwijderen, is zo een audi jack ding.
Een oude Eurobegrenzer dus.
Zitten 2 draadjes aan.
1 draadje zit verbonden met massa.
1 draadje loopt naar de draad die de pickupspoel bij je vliegwiel verbindt met de cdi.
Gewoon de draadjes volgen en afknippen daar waar ze aangesloten zitten.
Eventuele blote bedrading isoleren met isolatietape
 
Waar vind ik de pick-up spoel juist
 
Bij je vliegwiel zei ik toch al, wel goed lezen he
Ik heb ook niet gezegd dat de ene draad naar je pickup loopt maar ergens naar de draad tussen de pickup en de cdi.
Volg gewoon de draadjes en je komt bij die aftakking !
 
Bij je vliegwiel zei ik toch al, wel goed lezen he
Ik heb ook niet gezegd dat de ene draad naar je pickup loopt maar ergens naar de draad tussen de pickup en de cdi.
Volg gewoon de draadjes en je komt bij die aftakking !
Oke bedankt maat!
 
Je kan weigeren om mee te werken aan het onderzoek.
Zal je meteen uit de droom helpen.
Je bent namelijk VERPLICHT om hier aan mee te werken...
En ja, wanneer de Politie twijfels heeft dan KUNNEN ze het voertuig in beslag nemen voor nader onderzoek.
Zullen ze niet zo snel doen want dit is veel gedoe en veel papierwerk. Ze kunnen hun tijd wel beter besteden...
Een WOK wordt op het voertuig gezet.
Dat is vele malen gemakkelijker en moet men het voertuig in originele staat terugbrengen en laten (her)keuren bij de RDW.