streetscraper
Well-Known Member
ik heb dus een 70cc DR gestoken (al zeker 200 km geleden weet et niet precies meer ik rij ook zoveel x|. Al sinds ik hem heb trekt hij als een gek in vergelijking met me standaard 50cc maar blijft 5 km trager gaan 8P
setup:
* DR 70cc
* 12mm
* doppler filter
* standaard vario en koppeling
* stage 6 pro uitlaat (de echte niet replica)
afstelling nu:
* luchtschroef 1.5 slag
* sproeier 102 (vind jij misschien te groot maar rij er maar zelf mee knalt als een beest en bougiekleur is bijna correct, juist iets te zwart maar ik vind dat veiliger)
* gemixte rolletjes om en om - 4.25 gram uitgerekend
* gele malossi drukveer
(zuigerveertjes zitten goed, pijltje naar uitlaatpoort, wand ingesmeerd met olie en dat gaat al meer dan 200 km goed dus ja.
hij trekt echt super als je hem vergelijkt met me 50cc MAAR
top met me 50cc & stage 6 pro: 85 teller
top met me 70cc & stage 6 pro: 80 teller (wel een pak meer koppel)
ik vind het nu weer niet zo belangrijk koppel interesseert me meer dan top maar ik begrijp het gewoo nniet meer :L iemand die me kan helpe of uitleg geven (jah ik weet dat me setup niet ideaal is maar met 70cc erop moet hij toch zoiezo sneller gaan :L of toch minstens gelijk..niet trager)
setup:
* DR 70cc
* 12mm
* doppler filter
* standaard vario en koppeling
* stage 6 pro uitlaat (de echte niet replica)
afstelling nu:
* luchtschroef 1.5 slag
* sproeier 102 (vind jij misschien te groot maar rij er maar zelf mee knalt als een beest en bougiekleur is bijna correct, juist iets te zwart maar ik vind dat veiliger)
* gemixte rolletjes om en om - 4.25 gram uitgerekend
* gele malossi drukveer
(zuigerveertjes zitten goed, pijltje naar uitlaatpoort, wand ingesmeerd met olie en dat gaat al meer dan 200 km goed dus ja.
hij trekt echt super als je hem vergelijkt met me 50cc MAAR
top met me 50cc & stage 6 pro: 85 teller
top met me 70cc & stage 6 pro: 80 teller (wel een pak meer koppel)
ik vind het nu weer niet zo belangrijk koppel interesseert me meer dan top maar ik begrijp het gewoo nniet meer :L iemand die me kan helpe of uitleg geven (jah ik weet dat me setup niet ideaal is maar met 70cc erop moet hij toch zoiezo sneller gaan :L of toch minstens gelijk..niet trager)