Beste Lorenzo,
Ik zou starten met het vervangen van de rollers, iets zwaarder gaan. Ik weet dat je nu dicht bij origineel zit, echter weet je niet waarom er van die zware (ongelijke is hoogst ongewenst) rollers uitgekomen zijn. Zijn de koppeling, drukveer en trekveertjes nog origineel?
Daarbij zou ik de vario, in het bijzonder de glijbus en koperen doorgang, goed schoonmaken zodat deze soepel gaat. Ook de koppeling even opengooien en de spiebanen reinigen en terugplaatsen op de rechte spiebanen.
En, kijk kritisch de Vsnaar na op onregelmatigheden.
Vibraties wil je weg hebben, dit zijn slopers.
Groet,
Dankjewel voor u reactie,
Ik heb de rollen laten vervangen voor 6,5 6,7 gram rollen. Op top speed gps rij ik nu 63 kmpu 68 op de teller ook hebben wij de sproeier laten vervangen voor een maat 78 sproeier voorheen 82, want 82 bleek te groot te zijn de scooter ging rommelen en met 78 rijd hij nu als een zonnetje.
Ook de V-Snaar is ook vervangen (Omdat hij bijna was doorgescheurd d.m.v Verkeerde grote rollen en plaatsing).
Ik zat voor heen bij MC-Bos nou ja eerder MC-Beunhaas want die hadden mijn hele aandrijving verkeerd afgesteld.
Het gevoel van een trillende onderplaat kan ook komen door mijn wielpostuur ik heb crosswielen waardoor je het wegdek goed voelt.
De wielen worden binnenkort vervangen voor 12 inch michelin banden (zomer). ook zal hoog waarschijnlijk mijn top rond de 70 GPs zijn -
Nu 63 d.mv winterbanden die goed aan de weg plakken.
Het op trekken kwam d.m.v de verkeerde rollen in combinatie met een flut uitlaat nu dus de rollen zijn vervangen en ik weer met de originelen uitlaat rijd trekt hij in iets minder dan 1 seconden op Probleem verholpen dus
.
Maar dankuwel voor uw toevoeging, Ja ik denk ik reageer hier wel even netjes op terug ook al is het probleem al verholpen u neemt daar de tijd voor dus ik ook
.
Het gaat trouwens om een E3 4takt scooter. Begrends met een vario ring en cdi dus.
Oh voordat ik het vergeet De Trekveren drukveren en koppeling is niets aan aangepast.