Scooter stotterde eerst heel erg en start nu niet meer

Status
Not open for further replies.

Jimmydean

New Member
Ik heb een piaggio typhoon met 70cc polini zelf de krukas gedaan (dopler racing) met nieuwe skf lagers met een 17.5 carb en polini power filter met mallosi high speed vario. Ik had alles gefixt maar hij stotterde vanaf 85 km per uur dus ik me gasnaald verplaatst en hij gebruikte eindelijk al zn power. dus ik opweg naar huis toen ik het had gefixt en ik reed en uiteindelijk kwam ik op een lang stuk en daar reed ik ongv 100km per uur. Ik moest remmen dus ik laat me gas los en ik hoor bwaaaaaaap dus ik dacht shit vast loper maar hij kickte nog prima dus ik dacht warm loper. Was ik naar huis gegaan volgende dag starte ik hem en hij reed perfect. toen hij warm was viel hij opeens uit maar hij starte alleen als ik volgas gaf en dan kwam hij niet vooruit. dus ik dacht membraan dat was het ook dus ik dat fixen nogsteeds hetzelfde probleem. Toen had ik de cilinder eraf en er zaten geen krassen in niks. Toen ik de cilinder er weer op had deed hij het wel als hij warm was maar hij stotterde vreselijk met 20km per uur. Dus ik nieuwe sproeiers en nu start hij helemaal niet meer. Ik ben van plan om een hele nieuwe 24 mm polini carb en nieuwe membraan top performance 8 kleppen te kopen want dat is het enige waar het aan kan liggen nu en dan gaat hij ook harder iemand tips.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top