Scooter stopte ermee!?

DeJongh

Well-Known Member
Ik heb sinds kort een Yamaha Aerox en ik heb er niks als problemen mee. Eerst lekte er olie doordat het slangetje losschoot, nadat gerepareerd te hebben liep ie weer als een zonnetje. Ik heb gelijk met reparatie slangetje nieuwe bougie en oliefilter vervangen en carburateur schoon gemaakt. Maar vandaag reed ik naar Belgie om eens wat mooi vuurwerk te halen met een vriend achterop. Nadat we vuurwerk gehaald hadden zijn we teruggereden maar op de helft sloeg me motor opeens af. Nu ik hem opnieuw starte dit lukte na wat moeite en kicken en weer paar 100 meter gereden en hij stopte weer. Nu ben ik toen naar huis moeten lopen met die vriend (2 uur onderweg geweest). Maar ik heb nu geen flauw idee wat er mis is. Als je loopt hoor in de carters een raar piepje en verder als je hem na kicken start loopt ie even een paar 100 meter en slaat ie weer af ook trekt hij voor geen meter. Het was slecht weer en het regende vrij hard, dus misschien is er iets nat geworden wat niet nat had mogen worden. Maar dat weet ik niet, heb jullie enig probleem waar ik allemaal eens naar moet kijken?
 
Advertisement - register to remove this

het was kutweer, kijk eens bij je bougie dop :!
kan misschien wat water tussen gekomen zijn. dan stopt hij er even mee, droogt het water op en zal hij waarscheinlijk na een tijdje wel weer lopen.
 
Back
Top