ThomP
Well-Known Member
Goedenmiddag,
hierbij mijn probleem met de scooter. Het gaat om een peugeot ludix. Drie maand geleden overgekocht van iemand. Afgelopen maand begon het probleem.
Gewoon tijdens het rijden valt de snelheid weg. Vervolgens komt die tot stilstand en als ik volgas geef blijft die lopen maar stotterend, geven moment hoor je een pof, komt er een straal rook uit de uitlaat en loopt die weer voor een stuk en dan hetzelfde probleem weer. Als ik het gas helemaal loslaat tijdens het probleem valt die uit en kan ik 40x kicken.
Wat heb ik zelf al geprobeerd:
-caberateur nagelopen/ schoongemaakt
- nieuwe bougie
- nieuwe choke
- nieuwe tank/ schoongemaakt
Soms doet die het ook zo voor twee dagen goed en dan heb ik weer een dag problemen.
Zelf denk ik nog misschien:
- uitlaat ontkolen?
- alle leidingen vervangen?
- elektrische kortsluiting ergens?
Iemand tips/ ervaring?
Mvg, Thom
Ps. ik heb een filmpje, maar kan deze niet uploaden..
hierbij mijn probleem met de scooter. Het gaat om een peugeot ludix. Drie maand geleden overgekocht van iemand. Afgelopen maand begon het probleem.
Gewoon tijdens het rijden valt de snelheid weg. Vervolgens komt die tot stilstand en als ik volgas geef blijft die lopen maar stotterend, geven moment hoor je een pof, komt er een straal rook uit de uitlaat en loopt die weer voor een stuk en dan hetzelfde probleem weer. Als ik het gas helemaal loslaat tijdens het probleem valt die uit en kan ik 40x kicken.
Wat heb ik zelf al geprobeerd:
-caberateur nagelopen/ schoongemaakt
- nieuwe bougie
- nieuwe choke
- nieuwe tank/ schoongemaakt
Soms doet die het ook zo voor twee dagen goed en dan heb ik weer een dag problemen.
Zelf denk ik nog misschien:
- uitlaat ontkolen?
- alle leidingen vervangen?
- elektrische kortsluiting ergens?
Iemand tips/ ervaring?
Mvg, Thom
Ps. ik heb een filmpje, maar kan deze niet uploaden..