Scooter start niet meer

Oke dankjulliewel. Ik hoop dat t goedkomt. Ik kijk wel ff wat yt tutorials enzo. Zal jullie updaten wanneer ik t gedaan heb

Edit: ook zuiger neem ik aan?
wat "ook zuiger"? ik had het over je zuiger, die je moet poetsen zodat die niet in je spoelpoorten van je cilinder haakt.

dankulliewel, het probleem is opgelost en hij loopt weer. nu lekker afstellen en inrijden.
Post automatically merged:

Update: hij doet t niet, hij piept en hij rijd achteruit???? De zuiger heb ik de juiste kant in geplaatst
Maar wat doe jij met dat ding, achteruitrijden heb ik geen verklaring voor, weet dat het bij pia is als je een lc ontsteking heb met ac vliegwiel ofzo, niet toevallig iets aan de ontsteking verandered? Dat gepiep is weer niet te verklaren zonder beeld, maar als het het zelfde is als eerst zit je zuigerveer dus nogsteeds niet goed.

als een tweetakt achteruit draait, is het doorgaans het ontstekingstijdstip, dit klopt ook met je "plof" uit de uitlaat. (heb het ook eens gehad met een antieke schakelbrommer, één keer per ongeluk, maar kon het ( voor de lol ) niet meer reproduceren..

als een tweetakt achteruit draait, is het doorgaans het ontstekingstijdstip, dit klopt ook met je "plof" uit de uitlaat. (heb het ook eens gehad met een antieke schakelbrommer, één keer per ongeluk, maar kon het ( voor de lol ) niet meer reproduceren..
Oke dus nu is me ontsteking ook aan t tweaken? 2t altijd leuk. Ga daar binnenkort naar kijken. K ga ff pauze nemen van dit project begint duur te worden maar k ga er naar kijken.
Post automatically merged:

Maar wat doe jij met dat ding, achteruitrijden heb ik geen verklaring voor, weet dat het bij pia is als je een lc ontsteking heb met ac vliegwiel ofzo, niet toevallig iets aan de ontsteking verandered? Dat gepiep is weer niet te verklaren zonder beeld, maar als het het zelfde is als eerst zit je zuigerveer dus nogsteeds niet goed.
Das heel raar, ik weet zeker dat de zuigerberen goed bij de groef zitten waar ze horen

Back