Ohw ok dan, dat scheelt al weer dat het niet de CDI unit is. Nee heb de membraan er nog niet afgehaald om te controleren. Zal dat waarschijnlijk morgen overdag even checkenAls de bougie vonkt kan het niet de cdi zijn
Heb je het membraam al gecontroleerd?
Gelukkig lekt de carburateur nu geen benzine meer na deze ietwat gereinigd te hebbenDicht de vlotternaald wel af , of een lekkende vlotter
Die Euro95 E10 benzine kan ook een oorzaak zijn. Dus idd afdichting vlotternaald.
Lost rubberen afdichtingen op.
Wat er ook beweert wordt voor nieuwere scooters...probeer 98 benzine te tanken.
Absoluut beter. Met auto's van NA 2006 geloof ik het wel.
Maar buitenboordmotoren en brommers/scooters...98 doen.
Mijn Kawasaki ZX9R loopt ook beter op 98.
Yep, het niveau van de motorblok olie is wel prima. Bedoelde eigenlijk de meng olie onder de buddy die samenkomt met de Super 98 benzineDat is zeker mogelijk.
Tekort olie is desastreus maar teveel knapt ie ook niet van op.
GY6 blok is zoals je weet 700 ml en bij totaal leeghalen inclusief oliefilter etc. zelfs 850 ml.
Maar zeker niet meer.
PIJLSTOK nakijken dus. Scooter moet RECHTOP staan op de middenbok, niet op de JIFFY.
Yep, das wel scherp gelezen van je haha. Haal vaker die termen in de war... Noem je dat dan mengolie als juiste benaming?Dan heb je geen motorblok olie
Misschien toch verstandig om de vlotternaald met zitting te vervangen uit voorzorg .
Heb dit vroeger bij mijn brommers ook wel eens gehad , benzine kraan dichtdraaien en dan aan kicken . Na een tijd je liep hij dan meestal wel weer , als je dan de kraan weer open deed ging het meestal weer een tijdje goed , dan toch maar de vlotter en naald met zitting vervangen.
Waren vroeger van koper en daar kwam wel eens een slijtplek op.