scooter start niet meer heel raar!!!

marcelman

Well-Known Member
tijdje geleden is mijn carb uit mijn aprillia sr50 factory(piagio purejet engine)gestolen. hier zat een 17,5 carb op deze heb ik gekocht alleen nou doet t voor dat ze me de verkeerde hebben mee gegeven. eerst deed ie het voor 2 dagen ofzow alleen kon ik niet weg komen omdat ie teveel lucht kreeg! nou ik sproeier setje kopen die erin gedraaid en nou doet ie heelemaal niks meer :(.
hij heeft ik snap niet wat het probleem is ik ben behoorlijk technisch maar hier kom ik niet uit ????

50cc 17,5mm carb, standraard uitlaat,

hij krijgt benzine!
hij heeft vonk!
hij heeft compressie!
alles is binnenin nog goed!
sproeier is vergroot van 65 naar 74

iemand help!!! wil weer narar school met de scoot
 
Advertisement - register to remove this

wwwdellortodirectcom/images/PHVAgenNOCHOKE.gif dit is de carb. op de vorige carb zat een raar messing plaatje die hebben ze helaas ook gestolen...
maar ga proberen wat jij zecht. er zit een standaard sr50f luchtfilter op!
 
zit nu een 70 - 74 en hij doet niks. maar ik moet nog ff proberen met die luchtschroef. ik heb er een aantal x aan lopen draaien alleen toen was ie nogal verzopen dus ging t niet echt van jeej dus ik ga morge weer proberen.
er zit gewoon standaard filter op! ff plaatje hammermotorsport(dot)nl/afbeeldingenonderdelen/luchtfilter.jpg
 
Last edited:
okey hij doet t weer er zat allemaal vocht in :S heel raar en uitlaat zat vol. ik heb nieuwe koppaking eropgedaan, nu merk ik dat ie niet goed afgesteld staat. luchtschroef bijna heelemaal dicht en hij maakt dat dubbele geluid en er komt rheel veel rook uit de uitlaat :p denk te veel lucht wat jullie al zijden maar hij start nu wel weer dus tips om m minder lucht te laten geven???
 
Back
Top