Scooter start niet, kymco like 2009

Lucas_03

New Member
Ik heb een kymco like uit 2009, oud ding, maar reedt tot aan voorheen perfect. Een tijdje terug reed ik over een industrie gebied en daar zat een gat in de grond, waar ik in reed en sinds dien liep die aan. Toen had ik gelijk naar een garage moeten gaan, maar ja niet gedaan, is dom maar nu achteraf.
Hij heeft daarna nog een maandje prima gewerkt. Totdat die 1 middag niet startte, na hem 2 dagen later weer te proberen startte die weer en heb ik er 2 weken prima mee gereden.
Toen reed ik 1 avond naar huis en viel die letterlijk uit tijdens het rijden, na 1x starten daarentegen deed die het gelijk weer.

Dit zelfde gebeurde 1 weekje later weer en toen deed die het helaas niet meer. Toen heb ik hem naar een garage gebracht en die vertelde dat er iets mis was met de start motor wat 450 euro zou kosten om te repareren, zoals ik zei, scooter uit 2009. Dan is 450 reperatie kosten een hoop geld.

Hij vertelde mij dat hij de scooter wel weer aan de praat had gekregen. Toen ben ik ermee naar huis gereden omdat ik niet bereid was 450 euro te betalen. Daarna weer een weekje prima mee gereden totdat die er weer mee kapte. Toen de olie ververst, toen startte hij in 1x. Een uurtje later deed die het niet meer.

Zelf heb ik echt geen verstand er van en ik vroeg mij af of er iemand is die mij kan helpen. Hij maakt tijdens het starten een heel bijzonder geluid dus ik dacht misschien herkent iemand dit en ligt het aan x of y. Verder dimmen de lichten heel erg als ik hem probeer te starten.
(filmpje lukt niet om toe te voegen dus hierzo een link naar reddit waar die staat )


Super bedankt alvast!
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top