scooter start niet , heb een nieuwe bougie gekocht maat nog steeds niet starten

bart1001

Well-Known Member
Mijn scooter start niet meer, ik dacht eerst misschien de bougie maar die heb ik nu net nieuw gekocht en geen resultaat. Kan iemand mij helpen wat het dan kan zijn.

Alvast heel erg bedankt.
bart
 
Advertisement - register to remove this

alles goed aangesloten dus je onsteking kabel naar je bobine??
Of beter pak je bougi in je hand niet bij de onderkand!!! hou nu de onderkand tegen het frame! en kick kijk of er fonken komen!!! je kan hem ook vasthouden maar dat voeld niet echt prettig
Al zie je fonken meld het dan ff na aanlijding van dat kunnen we meer tips geven!!
 
ik heb een sym jet 50 , niet aan gesleuteld de laatste tijd . bougie is niet nat , maar ik denk dat mn benzine verstopt zit. ik zag dingen in mn benzine tank liggen hoe kan ik dit uit dat ding krijgen waar mn bezine naar toe loopt ?
 
om te kijken of alles werkt doe jet het idd zo...

men neme de bougiedop (aan de kabel uiteraard). Stop de bougie erin en hou de onderzijde tegen het frame aan...
duw dan voorzichtig op de kickstarter... als er een vonk uitkomt is dat al goed

is gewoon door de hobbel niet je bougiedop los komen zitten van de kabel ofzo?
 
Originally posted by bart1001
ik heb een sym jet 50 , niet aan gesleuteld de laatste tijd . bougie is niet nat , maar ik denk dat mn benzine verstopt zit. ik zag dingen in mn benzine tank liggen hoe kan ik dit uit dat ding krijgen waar mn bezine naar toe loopt ?

benzineslang losmaken van de carb...
desnoods de tank er even uitslopen en doorspoelen met verse (zuivere) benzine
 
Back
Top