En alle onderdelen van de naaldlager hadden we gevonden oftewel we konden de naaldlager bij wijzen van spreken met lijm perfect terug in elkaar zettenIk heb de zuiger en zuigerveren gecheckt en zag geen schade ik had precies dezelfde cilinder nog liggen waarvan de uitlaat poort kapot was dus kon met die oude zuiger vergelijken en ik zag verder geen gekke dingen en heel de Carter gecheckt en uitgeblazen ik zal vanavond de compressie meten.
Nee ik heb samen met een collage zitten kijken en hebben gemerkt dat de vacuüm weg is voordat die in de carburateur komt. Wij hebben een vermoeden dat de keerringen van de krukas kapot zijn gegaan tijdens dat mijn naaldlager kapot ging. Anders zou ik het ook niet weten want ergens in het Carter verliest die het vacuüm en de carb is niks miss mee het membraam ook niet dus dan is dit een van de laatste mogelijke dingen hoor graag als iemand hier ooit eerder iets van gehoord heeft.Komt er wel benzine in je vlotterkamer , niet dat je vlotternaald vastzit?
En gaat je gasschuif wel open als je gas geeft en neemt die de naald dan mee , ik heb eens gehad dat de naald niet goed in de schuif zat waardoor die bij gas geven beneden bleef staan in de sproeier.
Ik hoop het dan weet ik tenminste hoe ik dervoor sta ik heb nu het blok der af ik zal hier updates blijven geven.Dat kan haast niet anders als de keerringen zijn ,of het carter moet ergens stuk zijn , of het lekken van de afdichting van de twee helften
Net de krukas der uit gehaald de lagers bleken versleten te zijn en de keerring naar de vario die zat vrij los die kon ik op en neer bewegen met me vinger. Lijkt me toch zeker de oorzaak.Ik hoop het dan weet ik tenminste hoe ik dervoor sta ik heb nu het blok der af ik zal hier updates blijven geven.
En was is de oplossing ?Gelukkig het probleem opgelost