This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter staat nu vast op 56kmh

Xeveity

New Member
Hey ik heb een vespa euro 4 iget nu ging die eerst 60/61
de setup die ik toen had was,
7,2 gram rollen
Malossi luchtfilter slang
powercomander v2 Met brom ecu
originele vario en drukveer.
nu heb ik een,
ik der nu 2 veranderingen aan gedaan
malossi mutivar en 7,5 gram rollen
maar nu is me top afgezakt van 61 naar vast op 56 tot het moment dat die berg af gaat dan kan die ineens vol 65 blijven rijden en hoger toeren hebben.
Post automatically merged:

moet ik der nog wel een ding bij zeggen me eerst setup bleef ook wel beetje vast op 51kmh met toeren maar trok uiteindelijk wel gewoon door naar de 61 maar nu doet die dat niet meer en lijkt wel als de toeren vast bij 56 blijven en ik weet dat iets te maken heeft met de powercomander maar zou hem zo graag wil houden kwa de setup met de ecu maar wil wel graag dat die niet begransd loop met de powercomander

Nou gisteren wel even gereden maar hij wilt weer niet harder dan 56 km en moment dat en berg af komt begint ineens weer toeren te maken, maar der video in licht is me oude setup in donker me nieuwe setup maar daar zie ik ook dat hij vast loopt en ineens weer Touren begint op te bouwen moment dat hij een bergje af gaat

En die 65, had je die met wind mee of altijd? Zolang het duurde.
Nee alleen moment dat ik van berg af ga moment dat die ongeveer over 59 gaat anders blijf net zoals op de video hakken op 56 maar op me oude setup deed ie dat ook dat hakken op 51 maar daar kreeg die zichzelf wel over heen
Post automatically merged:

En die 65, had je die met wind mee of altijd? Zolang het duurde.
Nee alleen moment dat ik van berg af ga moment dat die ongeveer over 59 gaat anders blijf net zoals op de video hakken op 56 maar op me oude setup deed ie dat ook dat hakken op 51 maar daar kreeg die zichzelf wel over heen
En ja moment dat die op 65 raak blijft die ook 65 rijden niet dalen niks gewoon 65 maakt dan ook niet meer uit waar als die maar over 59 kom blijf zo hoger in ze toeren moment dat die onder 59 komt gaat die weer vast slaan op 56