Hey ik heb een vespa euro 4 iget nu ging die eerst 60/61
de setup die ik toen had was,
7,2 gram rollen
Malossi luchtfilter slang
powercomander v2 Met brom ecu
originele vario en drukveer.
nu heb ik een,
ik der nu 2 veranderingen aan gedaan
malossi mutivar en 7,5 gram rollen
maar nu is me top afgezakt van 61 naar vast op 56 tot het moment dat die berg af gaat dan kan die ineens vol 65 blijven rijden en hoger toeren hebben.
moet ik der nog wel een ding bij zeggen me eerst setup bleef ook wel beetje vast op 51kmh met toeren maar trok uiteindelijk wel gewoon door naar de 61 maar nu doet die dat niet meer en lijkt wel als de toeren vast bij 56 blijven en ik weet dat iets te maken heeft met de powercomander maar zou hem zo graag wil houden kwa de setup met de ecu maar wil wel graag dat die niet begransd loop met de powercomander
de setup die ik toen had was,
7,2 gram rollen
Malossi luchtfilter slang
powercomander v2 Met brom ecu
originele vario en drukveer.
nu heb ik een,
ik der nu 2 veranderingen aan gedaan
malossi mutivar en 7,5 gram rollen
maar nu is me top afgezakt van 61 naar vast op 56 tot het moment dat die berg af gaat dan kan die ineens vol 65 blijven rijden en hoger toeren hebben.
Post automatically merged:
moet ik der nog wel een ding bij zeggen me eerst setup bleef ook wel beetje vast op 51kmh met toeren maar trok uiteindelijk wel gewoon door naar de 61 maar nu doet die dat niet meer en lijkt wel als de toeren vast bij 56 blijven en ik weet dat iets te maken heeft met de powercomander maar zou hem zo graag wil houden kwa de setup met de ecu maar wil wel graag dat die niet begransd loop met de powercomander