scooter spuiten wat mag het kosten?

fokbeest

Well-Known Member
Ik wil mijn scooter over laten spuiten als ik alles zelf schuur. Wat is een normale prijs om dit te laten doen in een normale witte kleur. Geen metallic of iets dergelijks.

En als iemand toevallig een goedkoop adres omgeving den haag weet dan hoor ik het graag....
 
Advertisement - register to remove this

Ga gewoon naar een autoschade herstel bedrijf en vraag het ze heel lief bij mij doen ze het voor 100 € incl plamuren schuren in de kleuren die je wil o.a metallic maar ik denk dat je zo bij een ander bedrijf niet meer als 200 euro kwijt bent
 
Davor@Stage6 said:
Ga gewoon naar een autoschade herstel bedrijf en vraag het ze heel lief bij mij doen ze het voor 100 € incl plamuren schuren in de kleuren die je wil o.a metallic maar ik denk dat je zo bij een ander bedrijf niet meer als 200 euro kwijt bent



voor die prijs mag je zeker ook meteen op je knieen? :rolleyes:
 
Ik ben 250 eur kwijt bij een autoschade bedrijf, 2 kleuren metallic. Ik schuur wel alles zelf en me pa kent de baas van het bedrijf.
 
ik was 100,- kwijt voor soort van 2tone 8[
t witte was gspoten bij autoschadeherstelbdrijf (mond vol) en t groene door vader van vriend..hoefde enkel de lak te betalen (werd me verteld iig..)

ciao
 
Beter ga je ze smeken of je ze mag sponsoren. Wij hebben in de racerij (vraag niet welke of wat :X) een R1 rijden met onze stickers erop :)

edit, en die gozer gaat 1 keer per maand onderuit en dan spuiten we ze ff (gratis)
 
Rick regel dat voor mij,

ik plak wel 2 stickertjes @ kappen :D

Soon kappen laten spuiten @ prof spuiter via vriend van mijn zus, hoef alleen lak te betalen = +- 100 eu :)
 
Aprilia_area 51 said:
Rick regel dat voor mij,

ik plak wel 2 stickertjes @ kappen :D

Soon kappen laten spuiten @ prof spuiter via vriend van mijn zus, hoef alleen lak te betalen = +- 100 eu :)
hehe :D 2 stickers op je helm kunnen we regelen ja :p

ik regel binnenkort wel ff wat pics , ding ziet er echt supervet uit
 
ik was er € 500 voor kwijt!
dat was incl schuuren, veel plamuuren, lijmen, smelten (enz.) en spuiten in 2 kleuren. (alle delen)
en de velgen in 2 kleuren laten overlopen.

vond het op zich een nette prijs voor al dat werk!
resultaat:
045.jpg

051.jpg
 
idd 500 eu is het wel waard, maar ik zou het er niet voor neer leggen. Ik ga binnekort ook mijn kappen zelf spuiten, we maken dan in de garage zelf een soort spuitkabine. Aangezien we tog al een compressor en spuit tot onze beschikking hebben.
 
Ik heb het bij een Autoschade bedrijf gedaan hier in friesland..

Was 1 van de eersten en heb het via iemand gedaan die daar spuit in zijn eigentijd.
was 150 kwijt en moest zelf schuren maar kreeg schuurpapier enz van hem.

En het resultaat mocht er wezen.. Ohja Metalic Blauw met witte binnenkappen.
 
Back
Top