Scooter snelheidsproblemen

Status
Not open for further replies.

Charles1575

New Member
Ik heb een turbho rl50 4takt 25km/u met gy6 blok ik ben al een jaar aan het proberen hem snel te laten gaan maar het lukt niet en ik weet niet meer wat nog kan helpen. Ik heb alles gedaan wat ik vond online (onbegrenste cdi, lichtere rolletjes en een nieuwe koppeling) maar niks lijkt te werken. Ik haal maximum 45km/u en dat is als alles mee zit (berg af of plat en geen tegenwind) wat zou het probleem nog kunnen zijn? Elke hulp zou zalig zijn!
 
Advertisement - register to remove this

Weet je zeker dat je een ontgrensde cdi hebt en niet een 45 cdi? Kan je controleren door de scooter op de middenstandaard te zetten en even kort volgas te geven. Als het toerental blijft oplopen en de scooter over zn nek gaat zit er geen toerenbegrenzer op.
Volgens mij zit er op deze types zelfs een draad op die je los kan trekken van de cdi.
In dat geval moet hij gewoon harder lopen dan 45.
 
Weet je zeker dat je een ontgrensde cdi hebt en niet een 45 cdi? Kan je controleren door de scooter op de middenstandaard te zetten en even kort volgas te geven. Als het toerental blijft oplopen en de scooter over zn nek gaat zit er geen toerenbegrenzer op.
Volgens mij zit er op deze types zelfs een draad op die je los kan trekken van de cdi.
In dat geval moet hij gewoon harder lopen dan 45.
Dit is een snor scooter..
 
Yep. ik weet het. Alleen alles wat snor betreft qua opvoeren, word hier heel rap gesloten in veel gevallen. Vandaar dat ik t noem
 
Beste @Charles1575 je vorige topic is gesloten ivm de regels omtrent snorscooters opvoeren. Dan is het niet de bedoeling dat je weer een topic opent met dezelfde vraag.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top