scooter slot

Status
Not open for further replies.

Ronnie_Ronald

supersnel 8)
ik dus pas scootie gekocht (3/4 weken gelden ofzo) en moetik dus een slot hebben:p logisch natuurlijk. me ouders betalen hem en willen er maar rond de 20 euro aan uitgeven, nou is mijn vraag kan je daar beetje degelijk slot voor krijgen? en wat voor slot hebben jullie?

(ik weet niet of ik nou goede plek heb voor dit forum sorry als die fout staat:))
 
Advertisement - register to remove this

Je ziet toch als je dit gedeelte door kijkt, je niks ziet staan over scooters? :rolleyes:

Dus je kunt het beter vragen in het "Kleine vraagjes topic", of ergens in scooter algemeen oid..
 
lord_rene99 said:
jesus. een scooter van 2 mile kopen en dan 20 euro voor een slot.

hier heb ik natuurlijk niks aan en de prijs van scoot weet je ook niks;)


Daniël. said:
Je ziet toch als je dit gedeelte door kijkt, je niks ziet staan over scooters?

Dus je kunt het beter vragen in het "Kleine vraagjes topic", of ergens in scooter algemeen oid..

ben alleen bang dat daar niet zoveel mensen opreageren en denk dat mensen in een los topic er dieper op ingaan:)
 
Daniël. said:
Je ziet toch als je dit gedeelte door kijkt, je niks ziet staan over scooters? :rolleyes:

Dus je kunt het beter vragen in het "Kleine vraagjes topic", of ergens in scooter algemeen oid..

idd

En om te ts toch ff te helpen. Je hebt er nix aan een slot van 20 euro. Dan heb je zon slot waar je je fiets nog niet mee durft vast te zetten. Koop gewoon een slot die goedgekeurt is met 3*** ofzo dan zit je iig pluis. Die kosten rond de 50-80 euro geloof ik.
 
Ronnie_Ronald said:
hier heb ik natuurlijk niks aan en de prijs van scoot weet je ook niks;)

nee de prijs weet ik niet. Ik neem wel aan dat je je scooter niet binnen 2 dagen kwijt wilt zijn. Een goed slot kost rond d 70-100 euro. Op zo'n dingen bespaar je niet. Net zoals een helm.
 
koop mijn slot maar over :)
EC gechecked veiligheids slot, nieuwprijs 119,95.. inc 2 sleutels.
pm maar bij interesse ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top