Nee alles qua benzine is helemaal goed hij heeft een nieuwe brandstof filter en slangen en elke keer ligt het hele filter vol dus ook flotterbak alleen af en toe wanneer ik wegrijdt nadat hij stationair heeft gelopen trekt hij mooi door en daarna zegt hij heel hard bwaaaaaaaa en daarna als ik gas loslaat loopt hij wel weer normaal stationair behalve als ik het gas openhoudtEn klinkt het dan heel dof en hol als die af slaat?
Want dan is het vermoedelijk dat de vlotterbak niet vol zat blijft met brandstof. Doordat je er op zit knel je potentieel de brandstofleiding af.
Oh ja en hij klinkt een beetje holEn klinkt het dan heel dof en hol als die af slaat?
Want dan is het vermoedelijk dat de vlotterbak niet vol zat blijft met brandstof. Doordat je er op zit knel je potentieel de brandstofleiding af.
Nee alles qua benzine is helemaal goed hij heeft een nieuwe brandstof filter en slangen en elke keer ligt het hele filter vol dus ook flotterbak alleen af en toe wanneer ik wegrijdt nadat hij stationair heeft gelopen trekt hij mooi door en daarna zegt hij heel hard bwaaaaaaaa en daarna als ik gas loslaat loopt hij wel weer normaal stationair behalve als ik het gas openhoudt
Post automatically merged:
Oh ja en hij klinkt een beetje hol
Maar als ik hem 1 sproeier rijker doe heel dof juistEn klinkt het dan heel dof en hol als die af slaat?
Want dan is het vermoedelijk dat de vlotterbak niet vol zat blijft met brandstof. Doordat je er op zit knel je potentieel de brandstofleiding af.
Want dan is het vermoedelijk dat de vlotterbak niet vol zat blijft met brandstof.
Kijk je vlotter/vlotternaald na en als je dan toch bezig bent, maak je carb. schoon.af en toe wanneer ik wegrijdt nadat hij stationair heeft gelopen trekt hij mooi door en daarna zegt hij heel hard bwaaaaaaaa
Kijk je vlotter/vlotternaald na en als je dan toch bezig bent, maak je carb. schoon.
Ligt het niet aan de juiste jets in de carb doen? Want ik had eerst een grotere sproeier en toen ging het iets beter maar ik wordt steeds erg geërgerd door het feit dat hij van de grond op toeren kan komen en op de grond net boven 15% gas helemaal neerslaatKijk je vlotter/vlotternaald na en als je dan toch bezig bent, maak je carb. schoon.
Nee maar hoe ik hem ook afstel gasnaal, sproeier werkt nietvan de grond is geen maat voor belast werken.
je maakt je druk om de verkeerde dingen.
op de grond en met jou erop is hoe je test.
Hallo, ik heb een standaard cpi oliver 50cc 2t scooter met een open luchtfilter, standaard cilinder, en is zojuist een leovince tt onder gekomen dus toen liep hij veel te arm waarschijnlijk door de nieuwe uitlaat (daarvoor liep hij ook al nooit lekker) maar ik kan hem niet juist afgesteld krijgen iemand ideeën?stel je vraag eens opnieuw en begin bij het begin: wat voor scooter en "setup" heb je.
Die imitatie blokken zijn wat lastig af te stellen. zeker met een niet originele carb. Originele carb met open luchtfilter werkt ook nietHallo, ik heb een standaard cpi oliver 50cc 2t scooter met een open luchtfilter, standaard cilinder, en is zojuist een leovince tt onder gekomen dus toen liep hij veel te arm waarschijnlijk door de nieuwe uitlaat (daarvoor liep hij ook al nooit lekker) maar ik kan hem niet juist afgesteld krijgen iemand ideeën?
Wat raden jullie aan dan? Andere carb ofzoiets?Die imitatie blokken zijn wat lastig af te stellen. zeker met een niet originele carb. Originele carb met open luchtfilter werkt ook niet
Ik ben van 60 tot 72 gegaanopen luchtfilter in de prullenbak, opnieuw proberen met standaard filter.
zonder een béétje vacuüm van een luchtfilter mengt je brandstof niet lekker met je lucht in een standaard 50 cc
open filter mag je pas aan gaan dènken vanaf 70 cc.
welke sproeiers heb je geprobeerd?
Oke ik zal jullie binnenkort updaten of het heeft gewerktvergeet ook die tip van @Sparky niet: vlotterniveau/toevoer náár de carb.
Oke zal ik doenGezien je filter vol licht met brandstof zou ik inderdaad eerst eens de vlotterbak checken.