Scooter rookt abnormaal veel maar bougie koffie bruin

Naf

New Member
Heyyy hopelijk kan iemand mij helpen met mijn probleem ik heb een aerox met een dr70 en 17,5 carb. Nou heb ik een tijdje met sproeier 90 gereden veels te rijk aangezien de bougie zwart was dit was wel met het koudere weer. Ik heb uiteindelijk sproeier 86 erin gezet en een bougie met hittegraad 9 sinds ik dit vervangen heb rookt mijn scooter abnormaal veel blauwe rook en valt het mij op dat hij soms met volgas toch kracht even verliest voor een paar seconden en zich dan weer op pakt. Ook heb ik gecontroleerd of die valse lucht trok en dat deed hij niet ook zag mijn kvs er gezond uit en lekt de kop pakking ook niet. Iemand mis een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik meng gwn 1:50

Advertisement - register to remove this

Welke hittegraad zat er dan eerst in want misschien is die nieuwe bougie met hittegraad 9 wel veel te koud.
Een DR70 is niet bepaald een performance cilindertje.

Ik heb uiteindelijk sproeier 86 erin gezet en een bougie met hittegraad 9 sinds ik dit vervangen heb rookt mijn scooter abnormaal veel blauwe rook
Dan klopt je verhaal niet helemaal ik concludeerde hieruit dat je voor deze swap geen problemen had !
Ik ben geen tuner maar ik vindt hittegraad 9 toch wel te voor deze tamme cilinder.

Mijn excuses misschien heb ik het dan niet helemaal goed uitgelegd de bougie heb ik pas later vervangen het is begonnen met het vervangen van de sproeier achteraf werd mij verteld dat ik een warmere bougie nodig had door een scooter zaak maar jij zegt dat ik toch beter een andere hitte graad erin kan zetten welke zou ik dan nodig hebben ?

Sproeier 86 klopt bij deze setup. Een hittegraad 8 is de juiste bougie voor een Dr70.

Ik lees nergens welke olie jij gebruikt.

Back