This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter rijdt prima alleen verliest kracht na paar seconde.

roelie030

New Member
scooter in kwestie:
AGM R8 45 km

Ik heb laatst onbegrensd CDI ingezet om zo proberen meer snelheid te krijgen. In het proces lukt de cdi niet om voorbij de 35 te komen ook ging het met moeite ,ik heb die daarna uitgehaald en de originele cdi ingezet. Na het terug zetten van de originele cdi leek het alsof de scooter een timer heeft van 5/7 seconden waarbij het helemaal goed werkt en daarna stopt.Het klinkt alsof hij teveel lucht krijgt of te weinig benzine. Ik had rond gebeld en de mogelijkheid die ik kreeg was of een storing, bougie die niet goed, iets met olie of benzine. Het rare is dat als ik rij en de scooter wilt stoppen snel uit en aan doe dan rijd hij weer prima voor 5/7 seconden. Ik kan nog steeds top snelheid bereiken van 58 op de teller met deze actie. Weet iemand wat het kan zijn of is die bezeten.
 
Nee. Maar hij loopt goed op half en helemaal open voor 15 meter en dan verliest hij zijn kracht en kan hij zichzelf niet maar voren duwen. Als het de sproeier was dan zou het toch niet lukken om nog naar voren te gaan? (Ik weet het zelf niet zeker)