This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter rijdt niet na instaleren nieuwe uitlaat

koelkastkip

New Member
Hallo ieders,

Ik heb recent een nieuwe uitlaat geïnstalleerd op mijn yamaha bws spy (2005)V. Voordat ik dit deed reed hij best goed en trok ie snel op tot de 70. Nu trekt ie langzaam op en maar tot max 40

Setup:
Doppler 50cc allu
Dell'orto 21mm carb
92 sproeier
Malossi Wit trekveren
Malossi Wit drukveer
Powerfilter
Yasuni z kevlar
Rolletjes 4,5 gr

Ik heb de prop uit de demper van de uitlaat gehaald,
De trek en drukveren veranderd, de rolletjes veranderd, de sproeiers veranderd 70-92 en 60 (ik weet dat 92 ontzettend groot is voor een 50cc maar het reed wel t beste). Ik heb de standaart luchtfilter er ook opgezet maar dat leek m alleen erger te maken. Maar alles wat ik doe lijkt t zelfde te zijn of het erger te maken. Is er iets doms wat ik over t hoofd zie?

Ik hoop dat dit voldoende info was
 
Is je nieuwe uitlaat zo verschillend van je oude? Dan had je niet zo heel veel hoeven vervangen.. heb je ook de prop in de flens er wel uit gehaald? Dus niet in de demper maar in je aansluiting op je cilinder. Klinkt echt alsof er een dikke prop in zit alsnog namelijk. Ook vind ik een 21mm op 50 cc een beetje overkill
 
Aha er zit er dus wel een. Was al aan t vrezen dak m eraf moest halen om te checken maarja, dan moet ik gelijk weer nieuwe pakkingen kopen. Goed om te weten van de carb. Deze had ie toen ik m kocht. Wat zou jij aanraden dan?
 
Aha er zit er dus wel een. Was al aan t vrezen dak m eraf moest halen om te checken maarja, dan moet ik gelijk weer nieuwe pakkingen kopen. Goed om te weten van de carb. Deze had ie toen ik m kocht. Wat zou jij aanraden dan?
17.5 reed voor mij prima op 50 standaard 19 mm op me 50 snel en pas toen ik 70cc ging rijden naar eerst 21 gegaan en later naar 28mm maar voor 50 cc zou ik zelf dus 17.5 of 19mm nemen tenzij hij goed is afgesteld op die 21mm