Oeman88

Member
Hey ik heb een peugeot ludix ac, deze heeft een hele zandstraalbeurt gekregen
En een revisie van cilinder, vertanding.
Mijn poulie ( dat ding onder koppeling) is verrot, en heb een nieuwe nodig. Dus wil er een die voor betere resultaten gaat zorgen.
Iemand die weet wat een goeie poulie hiervoor zou zijn, liefst eentje die duur is en eentje die op budget is benoemen.
Setup:
70cc airsal t6 alu cilinder
Krukass: origineel ( binnekort doppler endurance)
Ontsteking: origineel
Vertanding:
Primaire malossi 13:35
Secundaire polini 16:44
17.5 dellorto carb
Ik rij met olie pomp en mix daarnaast 1:70 olie in tank.

Mijn poulie ( dat ding onder koppeling) is verrot, en heb een nieuwe nodig. Dus wil er een die voor betere resultaten gaat zorgen.
Iemand die weet wat een goeie poulie hiervoor zou zijn??? liefst eentje die duur is en eentje die op budget is benoemen.( die resultaten geven)
 
Advertisement - register to remove this

Verstelbare Koppeling van Stage 6 , ik vind die erg goed , vooral met het bijpassende Koppeling huis erbij
 

Attachments

  • 20221119_143520.jpg
    20221119_143520.jpg
    121.7 KB · Views: 8
  • 20221119_143534.jpg
    20221119_143534.jpg
    122.6 KB · Views: 8
  • 20221119_143644.jpg
    20221119_143644.jpg
    141.5 KB · Views: 8
Ok , gewoon een setje van Malossi met Torque Driver,
Wel goed kijken , want een Torque Driver van de LC versie (Peugeot) ,heeft al een rechte Spiebaan ( misschien AC versie ook)
 
Ok , gewoon een setje van Malossi met Torque Driver,
Wel goed kijken , want een Torque Driver van de LC versie heeft al een rechte Spiebaan ( misschien AC versie ook)
Ah oke bedankt, kan je misschien linkje sturen van die stage 6 koppeling? Kan m niet vinden. Eventueel als je er nog 1 hebt liggen die ik kan overkopen zou t ook mooi zijn.
 
Hey ik heb een peugeot ludix ac, deze heeft een hele zandstraalbeurt gekregen
En een revisie van cilinder, vertanding.
Mijn poulie ( dat ding onder koppeling) is verrot, en heb een nieuwe nodig. Dus wil er een die voor betere resultaten gaat zorgen.
Iemand die weet wat een goeie poulie hiervoor zou zijn, liefst eentje die duur is en eentje die op budget is benoemen.
Setup:
70cc airsal t6 alu cilinder
Krukass: origineel ( binnekort doppler endurance)
Ontsteking: origineel
Vertanding:
Primaire malossi 13:35
Secundaire polini 16:44
17.5 dellorto carb
Ik rij met olie pomp en mix daarnaast 1:70 olie in tank.

Mijn poulie ( dat ding onder koppeling) is verrot, en heb een nieuwe nodig. Dus wil er een die voor betere resultaten gaat zorgen.
Iemand die weet wat een goeie poulie hiervoor zou zijn??? liefst eentje die duur is en eentje die op budget is benoemen.( die resultaten geven)
Ik rijd zelf ook op een ludix met een 70cc t6 47.6mm boring.

Wat rijd jij hier tops mee ?
 
Ik rijd zelf ook op een ludix met een 70cc t6 47.6mm boring.

Wat rijd jij hier tops mee ?
Hey. Ik heb net mijn blok gestraald, en ik ga nu nieuwe krukas vertanding monteren en ik ga de 70cc monteren. Dus ik zou het niet weten ik moet hem nog monteren.
 
Back
Top