Scooter opvoeren

Japie2003

New Member
Hoi, ik heb laats een Yamaha aerox gekocht, dit is tevens ook mijn eerste scooter en ik heb nog niet zo veel verstand van opvoeren. De aerox is bijna helemaal standaard alleen de varia ring is er uit, de scooter komt uit 2005. Maar nu vroeg ik me af of iemand tips heeft hoe ik mijn scooter rond de 70 kan later rijden maar dat hij wel snel optrekt.

mvg jasper
 
Advertisement - register to remove this

Hallo Jasper, fijn dat je een eigen scooter hebt en meteen je 1ste.

Ik denk dat je zelf dat moet uitzoeken, als je nog niks hiervan weet moet je jezelf inlezen. Dit helpt heel veel.
Ik kan je wel wat vertellen maar het is leuker dat je het zelf uitzoekt en dan zelfs nog wat leert.

Er zijn zoveel topics met dezelfde vraag als de jouwe.

Suc6 verder :)
 
Hoi, ik heb laats een Yamaha aerox gekocht, dit is tevens ook mijn eerste scooter en ik heb nog niet zo veel verstand van opvoeren. De aerox is bijna helemaal standaard alleen de varia ring is er uit, de scooter komt uit 2005. Maar nu vroeg ik me af of iemand tips heeft hoe ik mijn scooter rond de 70 kan later rijden maar dat hij wel snel optrekt.

mvg jasper
Kijk even of er toevallig een begrenzer in de uitlaat zit. Als je deze weghaald win je al heel veel trekkracht maar ook top.
 
Back
Top