Scooter met 40k op de km teller

Spum

New Member
Goedenavond ik wil een project aerox kopen maar er staat bijna 40k op de teller dat is veel maar wat kan je er aan veranderen/vervangen om hem weer goed te maken dat die een tijd weer mee kan?
 
Advertisement - register to remove this

Alle draaiende delen, dan ben je weer als nieuw.
Complete revisie, maar ik denk dat doorsparen en een frissere kopen goedkoper is.
Of je moet er juist plezier uit halen als hobby zeg maar.
Een hobby mag weer geld kosten niet?
 
Tsja, na 40k kan veel wel versleten zijn. Niet alleen je motor, maar denk ook aan vering, balhoofdlager, wiellagers, elektra, brandstofsysteem, enz.

Maar als je een klusscooter zoekt, kan het prima zijn.
 
Alle draaiende delen, dan ben je weer als nieuw.
Complete revisie, maar ik denk dat doorsparen en een frissere kopen goedkoper is.
Of je moet er juist plezier uit halen als hobby zeg maar.
Een hobby mag weer geld kosten niet?
Het geld is niet perseen het probleem allen mag pas over 6 maanden scooter rijden en wil een project dat af is als ik 16 ben dus dan heb ik lang de tijd
Post automatically merged:

Aerox 2t of 4t?
2 takt
 
Nou als geld en tijd geen probleem is dan is het interessant om een (neem ik aan) goedkope basis te kopen en vervolgens aan te schaffen wat jij op en aan je aerox wil hebben.

Trek hem uit elkaar, dan ken je hem van binnen en buiten, vragen kun je hier altijd stellen!

Het is wel echt een klus hoor om zoiets goed en volledig te doen. Dus verkijk je daar niet op.

Succes
 
Nou als geld en tijd geen probleem is dan is het interessant om een (neem ik aan) goedkope basis te kopen en vervolgens aan te schaffen wat jij op en aan je aerox wil hebben.

Trek hem uit elkaar, dan ken je hem van binnen en buiten, vragen kun je hier altijd stellen!

Het is wel echt een klus hoor om zoiets goed en volledig te doen. Dus verkijk je daar niet op.

Succes
Thx man ik zie het nog wel ff wil graag met scooters bezich maar ja weet niet zo goed wat anders
 
40k moet je afhankelijk van het gedane onderhoud denken aan:
- Volledige blokrevisie.
- Remklauwrevisie
- Vervangen wiellagers
- Balhoofdlager
- Nieuwe overbrenging.


Zit je gauw aan. 300-350 qua onderdelen.
Dan komt het verhaal dat je imo er geen zin in moet hebben dit te doen als beginner.

Als ik dit jaar 16 zou worden zou ik kijken naar een knappe Sym Fiddle, Piaggo Zip, met de boekjes erbij van de eerste Eigenaar of nieuw.
En in het beste geval iets van een Yadea E8S of Segway E110SE.
16 worden kun je beter lekker rijden i.p.v. op je knietjes sleutelen als je het mij vraagt.
 
Ik zou nie luisteren maar amg beun. En lekker gaan sleutleen en opvoeren. Als je wat nodig heb voor kleine prijs/ gratis moet je me even berichtje sturen. Heb momenteel zowat alles liggen voor awrox en ooknwel voor minarelli.
40k moet je afhankelijk van het gedane onderhoud denken aan:
- Volledige blokrevisie.
- Remklauwrevisie
- Vervangen wiellagers
- Balhoofdlager
- Nieuwe overbrenging.


Zit je gauw aan. 300-350 qua onderdelen.
Dan komt het verhaal dat je imo er geen zin in moet hebben dit te doen als beginner.

Als ik dit jaar 16 zou worden zou ik kijken naar een knappe Sym Fiddle, Piaggo Zip, met de boekjes erbij van de eerste Eigenaar of nieuw.
En in het beste geval iets van een Yadea E8S of Segway E110SE.
16 worden kun je beter lekker rijden i.p.v. op je knietjes sleutelen als je het mij vraagt.
40k moet je afhankelijk van het gedane onderhoud denken aan:
- Volledige blokrevisie.
- Remklauwrevisie
- Vervangen wiellagers
- Balhoofdlager
- Nieuwe overbrenging.


Zit je gauw aan. 300-350 qua onderdelen.
Dan komt het verhaal dat je imo er geen zin in moet hebben dit te doen als beginner.

Als ik dit jaar 16 zou worden zou ik kijken naar een knappe Sym Fiddle, Piaggo Zip, met de boekjes erbij van de eerste Eigenaar of nieuw.
En in het beste geval iets van een Yadea E8S of Segway E110SE.
16 worden kun je beter lekker rijden i.p.v. op je knietjes sleutelen als je het mij vraag
 
Ik zou nie luisteren maar amg beun. En lekker gaan sleutleen en opvoeren. Als je wat nodig heb voor kleine prijs/ gratis moet je me even berichtje sturen. Heb momenteel zowat alles liggen voor awrox en ooknwel voor minarelli.
@AGM Retro GT Beun , heeft wel een Punt ... kwamen kort geleden bij mij een Nette uitziende Runner brengen met 36000 Plus op de klok .
Er mankeerde van alles aan door slijtage, werd een dure reparatie / Revisie.
 
Back
Top