Scooter Meeting Zoetermeer 18 mei

black_aerox86

Well-Known Member
SCOOTER MEETING Zoetermeer!!!!!!!!!!!!!

waar???: PWA Silverdome
Van der Hagenstraat 20
2722 NT Zoetermeer

wanneer???: Zondag 18 mei

hoelaat???: 13:00 verzamelen


vergunning???: Hebben we niet want dat geeft te veel gezeur!!!!!

als jullie willen Racen op de meeting.
Dit is op eigen risico wij zijn niet verantwoordelijk voor ongelukken,schade,boetes,enz.

ALS JE VAN PLAN BENT TE KOMEN MOET JE FF EEN MAILTJE STUREN NAAR SCOOTER_MEETING@HOTMAIL.COM WANT DAN KUNNEN WIJ HET AANTAL SCOOTERS DAT KOMT SCHATTEN.

alvast bedankt... en voor vragen stuur een e-mail

helpmee en zorg dat er meer scooters zijn als vorige keer!
 
Advertisement - register to remove this

nou kijk het is niet egt een georganiseerd iets. we komen gewoon bij elkaar. vorige keer lukte dat aardig goed +- 130 scoots. maar na een tijdje kwam de politie het verpesten. maar ik zit er over te denken om gewoon een stuk te gaan rijden
richting bodegraven ofzo daar heb je leuke landweggetjes waar ze kunnen racen 1 vs 1
 
maar waarom zal de politie deze keer niet ingrijpen het blijft een illegaal gebeuren maar je wilt dus meeten, rijden en dan eventueel sprinten and thats it?
 
Veel plezier op die meeting gasten. Ik werk bij de Silverdome, en vorige keer vonden ze het ook echt niet cool dat die meeting daar was maar konden ze zelf niet ingrijpen omdat de parkeerplaats van de gemeente is. Maar ik kan je garanderen dat als je daar met meer dan 10 scoots op de parkeerplaats komt staan dat de politie gelijk wordt gebeld. Dus neem dit nou maar van mij aan..... : Zoek een andere locatie!
 
ok misschien wel een goed idee :D maar ik garandeer jullie wel dat er veel scoots komen en dat het vet word ook al is het allen meeten en racen. als iemand betere ideeen heb hoor ik het graag.
 
Denk dat je het beter kan doen op die parkeerplaats van dat zwembad wat een paar honderd meter verderop ligt (keerpunt dacht ik)
 
Originally posted by black_aerox86
ok misschien wel een goed idee :D maar ik garandeer jullie wel dat er veel scoots komen en dat het vet word ook al is het allen meeten en racen. als iemand betere ideeen heb hoor ik het graag.

waarom hou je die meeting niet gewoon in bodegraven zelf als je er toch heen wil rijden. wij houden er 1 op 13 april. misschien is dat een beter idee. de politie doet bij ons niet moeilijk en stonden er vorige keer ook gewoon ff gezellig bij en daarna gingen ze weer weg.het enigste wat we moesten doen was een beetjuh de boel opruimen als we klaar waren en later kwamen ze dat cotroleren en het was in orde dus mochten we zoiets vaker doen. ze zeuren ook bij ons niet als je gaat racen op een beetjuh normale manier. dus niet allemaal door elkaar blazen. kijk maar ff voor meer informatie bij meet en greet in bodegraven. groetjuhss
 
Back
Top