Scooter loopt niet met luchtfilter

• Thread starter Thread starter AreA99
  • Start date Start date
A

AreA99

Guest
Hey, ik heb het volgende probleem...... Als ik mijn scooter zonder luchtfilter aantrap dan doet hij et gewoon, zet ik het luchtfilter erop dan krijg ik hem niet aan. Afstelling is gewoon hetzelfde als altijd en toen heeft hij perfect gelopen. Ik heb dit probleem gekregen toen ik ging tanken en ik kreeg hem niet meer aan.

Advertisement - register to remove this

oi, vriend van me heeft 2 dagen geleden juist hetzelfde probleem gehad wat hij gedaan heeft klinkt misschien gek maar heeft wel geholpen, maartje groter in sproeier + je gasnaald verstellen en hij liep weer.

misschien heeft het iets met het weer te maken met luchtdigtheid ofzo, dunno, zo kan je naar vanalles gissen;)

aaaaahaaaaaa,:p

controleer eerst de boegie en en als die draad van aan uwe boegie goed is dat die da pinneke nog tegoei raakt.
als dit niets helpt dan moet je eens kijken als hij rijd met choke op.
zo niet laat dan eens iets weten ca va .
mazzel

boegie = bougie;) Misschien wil het ook wel zeggen dat je een andere (power)filter moet kopen. Met filter doet ie het niet maar zonder wel.. dus hij kan zen lucht niet goed kwijt. Test het uit zou ik zeggen.

Maar vertel mij is waarom hij de afgelopen tijd altijd goed heeft gelopen met exact dezelfde afstelling en na 1 keer tanken de afstelling opeens niet goed is :S

Nou scooter heeft nu ongv al 3 weken niet mer gelopen... geen tijd voor gehad.... Ben er net mee bezig geweest.. sproeiers verandert alles een beetje nagelopen maar nog steeds hetzelfde probleem... heb alleen het membraam nog niet nagekeken. Er moet toch iemand zijn die dit bekend voorkomt?

Back