scooter loop nog maar 60

rikkyhood

Well-Known Member
hallo

ik heb net een nieuwe carb er opgezet op me speedfight 1

maar hij reed eerst 90/95en nu nog maar 60 ik heb de zelfde sproeier in gezet

dus hoe ken dat dat die opeens maar 60 rijd
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

nee maar k heb hem gewoon goed afgesteld maarkenook datmis de oude carb een iets grotere was andersgooi ik me technigasje er wel onmder
 
kun je ook toevalli ABN ipv brabbeltaal?

lijkt hier soms wel een kleuterschool zeg :|

en dat moet dan ook nog serieus op een scooter rijden :rolleyes:

dus leg het nu eens uit in normaal nederlands.

verder begrijp ik dat je hem zogenaamd heb afgesteld , maar je verteld dat je dezelfde sproeier erin hebt gezet , en zo werkt dat dus niet , een andere carburateur kan HELEMAAL ANDERS in elkaar zitten , wat kan betekenen dat je mischien wel 20 maten verschil kunt hebben. en mischien heb je zelfs wel geluk dat ie nog niet is kapot gelopen!

en verder , vertel ook eens wat voor setup je hebt en wat voor carburateur en welke sproeier?
 
nou kijk me vorige carb was kapot dus heb ik een nieuwe besteld

er zit net een standaart cilinder en zuiger kit op van 50 cc standaart dus gewoon een niewe carb gekogt in me oude carb zat sproeier 72 dus die heb ik er nu dus in die nieuwe gezet maar er zat daar al een standaart sproeier in maar die heb ik er uitgehaald maar er stond geen maat op die sproeier dus drm heb ik die 72 in gegooit om te kijken hoe die daar meereed
 
dan was het dus een imitatiecarburateur , of een ander type mischien , en dan zit er vaak verschil in.

kortom ,je zult gewoon opnieuw moeten afstellen.

en zit alles goed in elkaar?
 
Back
Top