Scooter lijkt uit te gaan vallen als ik op een bepaalde/constante snelheid rijd...

fasemc

Well-Known Member
Hoi,

Het is misschien een beetje onduidelijk wat het probleem maar als ik aan het rijden ben en ik wil bv 30 km uur rijden en dit constant wil aanhouden lijkt het wel of de motor bijna uitvalt uitvalt/of dat de toevoer van benzine even wegvalt ofzo ...... Als ik weer wat gas bij geef lijkt de motor weer opgepakt te worden...

Dus Concreet: Als ik aan het rijden ben en ik heb het gas open om op een constante snelheid te rijden , lijkt de kracht weg te vallen en moet ik gas bij geven.

Ik heb vorige week een andere uitlaat op mijn sf3 snor gezet...Zou het kunnen zijn dat er een grotere sproeier in moet ?

Kent iemand dit issue ? Soms duurt het ook erg lang als ik vol gas voordat ik op de top ben, hij trekt niet lekker op

Thx
 
Advertisement - register to remove this

Andere uitlaat dan heb je grote kans dat een sproeier veranderd moet worden. Trekveren en rollen veranderen als het te langzaam gaat. Trekveren werken van 0 tot 20 dan neemt de vario het over. Overnieuw afstellen lijkt me de enigste optie die je hebt. Of gelukkig ermee zijn zoals het nu is.
 
Back
Top