Scooter kopen

Madmonkey

Well-Known Member
Hallo,

Er zijn zoveel mensen die op marktplaats een opgevoerde scooter verkopen. Het is toch niet slim om zo een te kopen. Het is toch sowieso niet slim om je scooter te laten opvoeren?

Daarnaast heb ik nog een vraag. Wat denken jullie? Is er februari 2010 een praktijkexamen en hoeveel gaat dat dan allemaal kosten?

En hoeveel kost een (normale) scooterverzekering en hoeveel kost een kenteken voor je scooter?

Alvast bedankt:)

Advertisement - register to remove this

Je scooter opvoeren of een opgevoerde kopen is in princiepe niet verstandig, maar wel erg leuk, het is je eigen keuze, brommer rijden is altijd leuk, maar harder is de kick.

En ja ik, ik ga er toch van uit dat ze er dan toch wel is mee zijn gekomen tegen die tijd. 2010 is nog een eind weg en ik neem an dat onze regering nog wel is iets anders doet dan achterover zitten he!

Normaal ligt eraan wat jij onder normaal verstaat. Waartegen verzeker jij hem, diefstal? schade? etc etc. en daarbij komt je bouwjaar nog ten sprake en de nieuwprijs van de brommer en ga zo maar door, kan daargeen gericht antwoord op geven.

Back