scooter komt langzaam in toeren

soldaat09

Member
hoi allemaal ik heb een Peugeot vivacity geel kenteken en wil deze graag opvoeren wat kan ik er aan veranderen om hem wat sneller te laten gaan en hem sneller op te laten trekken?

Advertisement - register to remove this

oke, dan gaal ik een yasuni r uitlaat

aangezien me scooter vanaf stil stand traag optrekt is het iets om men rollen te verlichten er zit nu 9gr in en bij de polini vario die ik nog heb liggen (nieuw) zit er 7.7gram rollen set bij
Het hele ding is dat wij voor geen enkele mogelijkheid weten wat voor afstelling je in je scooter moet rammen.

Een andere uitlaat betekent andere rolletjes dan de rolletjes die prima functioneren bij de standaard uitlaat, dat staat nog los van de vraag of die uitlaat goed presteert met jouw cilinder (50cc peugeot verticaal).

En dan moet je nog spelen met je drukveer en trekveertjes, aangezien dit ook al niet origineel is volgens mij.

Je kan dan trouwens ook gelijk een paar sproeiertjes omhoog, onderdeel van de afstelling.

Kortom, het is vooral veel proberen. Niemand die je kan vertellen wat er precies in moet, hoogstens welke richting je op kan op basis van het gedrag van de scooter.

oke, dan gaal ik een yasuni r uitlaat

aangezien me scooter vanaf stil stand traag optrekt is het iets om men rollen te verlichten er zit nu 9gr in en bij de polini vario die ik nog heb liggen (nieuw) zit er 7.7gram rollen set bij
Yasunsi is zeker weten super. Je valt alleen wel enorm op. Ik weet niet of je hier nog wat aan heb. Een sito is ook wel een mooi ding. Lekker stil en geeft goed vermogen.

Back