Wat is je budget?hoi allemaal ik heb een Peugeot vivacity geel kenteken en wil deze graag opvoeren wat kan ik er aan veranderen om hem wat sneller te laten gaan en hem sneller op te laten trekken?
ik wil graag mijn cilinder standaard houden voor de rest maakt de prijs niet echt uitWat is je budget?
ja die heb ik allemaal al gelezen, maar vind niet echt iets
De gemiddelde Vivacity is sowieso niet snel in optrek. Probeer anders een andere uitlaat.ja die heb ik allemaal al gelezen, maar vind niet echt iets
ik wil graag weten wat voor trekveren , drukveer, en rollen waarmee ik kan beginnen
scooter trekt vanaf stilstant traag op maar als die eenmaal in de toeren zit rijd die wel vlot
er zit nu een groene drukveer in en witte trekveertjes en 9gram rollen van malossi
nee ik weet dat ze niet heel snel zijn in optrek alleen dit is echt heel traag zit een veel te grote dip inDe gemiddelde Vivacity is sowieso niet snel in optrek. Probeer anders een andere uitlaat.
Yasuni rnee ik weet dat ze niet heel snel zijn in optrek alleen dit is echt heel traag zit een veel te grote dip in
wat voor uitlaat raad je aan?
top, polini vario en 17.5m carb heb ik al liggen dan bestel ik nu even de yasuni r uitlaatYasuni r
Polini Hi-speed variateur.
17,5 mm carb en t zal wel
Gaan!
Geloof er niks van.ja die heb ik allemaal al gelezen, maar vind niet echt iets
ik wil graag weten wat voor trekveren , drukveer, en
Als je dan toch bezig bent voor 7 tientjes heb je ene airsal cillinder die best leuk is!top, polini vario en 17.5m carb heb ik al liggen dan bestel ik nu even de yasuni r uitlaat
heb nuGeloof er niks van.
Dan had je witte drukveer etc wel gelezen.
En niet om uitlaat advies gevraagd.
Vertel tevens eens wat je huidige setup is.
cilinder hou ik liever stdAls je dan toch bezig bent voor 7 tientjes heb je ene airsal cillinder die best leuk is!
Ik kan je een linkje sturen
Welnee.12,5 mm Carb ?
Cker eerst een Snorfiets geweest ?
klopt deze heb ik gekocht als snor fiets maar heb hem om laten keuren naar brom12,5 mm Carb ?
Cker eerst een Snorfiets geweest ?
en een sito plus als uitlaat? die valt namelijk wat minder opGroene drukveer zegt mij niet zoveel.
Als je een witte steekt en rond de 9 gram met rollen bij begrensde uitlaat dan zit je vrij goed en zal het niet veel mooier worden.
Als de uitlaat ontgrenst is, dan wat lichtere rollen testen.
Magoed. Een Yasuni R is ook mooi.
En dat peugeot blokjes niet snel zijn is imo maar onzin.
Post automatically merged:
Welnee.
Vroeger hadden al die peugs 12.5 mm..
1995-2003 iig.
Heb hem zelf gehsd die sito hij was prima maar vergeleken met een yasuni r echt stront!klopt deze heb ik gekocht als snor fiets maar heb hem om laten keuren naar brom
Post automatically merged:
en een sito plus als uitlaat? die valt namelijk wat minder op
oke, dan gaal ik een yasuni r uitlaatHeb hem zelf gehsd die sito hij was prima maar vergeleken met een yasuni r echt stront!