Scooter inbeslag... terug over 3 maanden...bezwaar?

MaDgLaZ

Well-Known Member
Mijn scooter is net in beslag genomen, op de rollerbank had ik 2 KW (met m'n begrenzer aan 8P) dus hij is pleite...

nu zei de agent omdat ik niet wist datie te hard ging en omdat ik hem nog maar een maandje had en hem zo gekocht had....
dat ik m na 3 maanden weer terug krijg met een brief erbij van wat er allemaal verkeerd aan is en wat ik er vanaf moet halen ...

ik krijg me scooter dus terug over 3 maanden met alles er nog op en aan met wat er vanaf moet worden gehaald.


Mijn vraag is kan ik hier nog bezwaar tegen in dienen zodra ik hem terug heb met die brief? Want ik krijg sowieso wel een boete voor die onderdelen.

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

die agent zegt dat het 3 maanden duurt, maar die agent heeft het niet voor het zeggen. als die inbeslag is genomen beslist de OvJ wat er mee gebeurd. en ligt aan hem hoe snel je hem terugkrijgt. maar als je zo'n brief erbij zal die wel gewoon bij de politie staan. dat hun er TO op gaan plegen.
regelmatig bellen en langsgaan.
 
ja ik krijg binnenkort een brief waar in staat wie ik kan bellen enzo ervoor maar ik ga morgen wel ff langs bij t politiebureau om te informeren etc want ik ga t ze gewoon lastig maken
 
idd... gewoon regelmatig bellen :)

niet te overdreven natuurlijk ;) niet dat hun zeggen : ja morgen is ie terug... en dat je dan 5 minuten later weer beld :p

Maar als hun zeggen : volgende week. Gelijk die week weer bellen als je niks hoort enzo...
 
Back
Top