Scooter houd in

Rowangvd

New Member
Ik heb een bws 70cc corsa
19mm carb sproeier weet ik niet meer uit mn hoofd (rond de 100)
Voca sabotage uitlaat
En net een nieuwe grotere inlaatset gekocht van t4t omdat mn inlaat gescheurd was
Maar nu houd ie in terwijl er in die inlaat 2 klepjes zitten ipv 1 en snap niet hoe dit kan aangezien die 2x zoveel benzine en mengsel binnen zou moeten laten

Bij 60kmu gaat ie inhouden en optrekken is ook minder snel en heb ook geen autowheelies meer wat ie wel had

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Wat gebeurt er als de inhoud? Gaat die stotteren of zakt die in zijn toeren?
Hij zakt een beetje in toeren en gaat dan niet harder dan 60-70 en liep eerst ong 100
Post automatically merged:

sluiten je mebraankleppen goed af? Anders stroomt het mengsel terug waardoor hij veel te rijk gaat lopen.
Ja heb m helemaal nagekeken voor ik m erop heb gezet

Nope ook bekeken niks raars
Post automatically merged:

Miss opnieuw carb afstellen maar daar kan ik geen kut van
Hij zakt dus alleen in toeren hij gaat niet stotteren? Of een 'bwoap' geluid als het het laatste is krijgt hij of teweinig benzine nu of teveel lucht

Met een groter membraam laat je zoals je zelf al zegt meer mengsel door hierdoor zal je de scooter opnieuw moeten afstellen

Last edited:
Hij zakt dus alleen in toeren hij gaat niet stotteren? Of een 'bwoap' geluid als het het laatste is krijgt hij of teweinig benzine nu of teveel lucht

Met een groter membraam laat je zoals je zelf al zegt meer mengsel door hierdoor zal je de scooter opnieuw
Hij houd alleen in met toeren na 60 dan dan loopt ie ool een beetje gaar maar geen bwoap of stotteren gewoon ingehouden alsof ie begrensd is
Dus zal morgen wel ff kijken of t lukt met afstellen

Back