scooter houd er mee op :O

Michael M

Well-Known Member
hallo :)

daarnet reed ik met een vriend op mn scooter en ineens begon hij te stotteren en viel hij uit :S keek ik ff me koelvloeistof na en die was zon beetje op :S zowiezo onder het minimale, scooter was ook erg warm zit zelf te denke aan een warmloper maar daar was hij nooit warm genoeg voor iemand ideen wat er mis is? (kvs ook ff bijgevuld)
 
Advertisement - register to remove this

Hoe weet je of hij daar niet warm genoeg voor was? Als je koelvloeistof eruit is gelopen of je olie op dan is die binnen een paar tellen warmgelopen hoor. Je kan heel simpel een nieuw bougietje proberen en zorgen dat je alles er weer in hebt zitten (benzine olie kvs) en hopen dat het weer werkt. Doet het dat niet dan moet je je cilinder er af halen en de schade bekijken
 
donderdag was het gebeurd, nachtje laten staan en toen weer ff gekeken, nieuwe kvs bijgevuld. kon ik weer rijden. naja toen viel hij weer uit :O weer kvs op. smiddags ff alle slangen eraf gehaald cilinder kop er afgehaald. alles zag er nog netjes uit alles ff onder de tuinslang doorgespoeld. kwam een klein beetje troep uit. daarna ff de hele cilinder eraf gehaald. naja zag er nog redelijk goed uit, zag alleen een puntje dat het te warm werd op mn zuiger..

benzine had ik net 5euro voor getankt en olie vorige week bijgevuld... :)

vorige week kreeg ik mn scooter terug vn net een scooterbeurt vn 134 euro waarbij me kickstart,voorrem zijn gerepareerd en carb. nagekeken...
kickstart nu kapot voorrem meteen zelfde dag kapot en carb zat nog precies het zelfde...
 
nee, geen ongelukken of wat dan ook gehad, als hij liep kwam er niks uit zover ik zag, gister helemaal schoon gemaakt kwam wat troep uit. dus denk dat hij verstopt was ofzo, kan miss ook de carb weer geweest zijn door die klote scooterdealer hier... ga nooit naar ijsselmotoren :)
 
Back
Top