This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter Feurdag

Lijkt iemand het een goed idee om trouwens in de zomer weer een meeting in Acht te houden (dit keer met instemming van instanties wellicht...)?

[/B]

zekers een goed plan, maar hetgeen wat tussen haakjes staat lijkt me wel een van de belangrijkste voorwaarden.
 
Ook beterschap!!!!
Wederom is de beschermende kleding achterwege gelaten.Bovendien met alleen een helm ben je er nog lang niet.....


Verstand en een motorpak roeleren....
 
Echt heel gaar dat zoiets is gebeurt.

Ik wens dan ook iedereen die hierbij betrokken is en vooral Gijs en zijn neef veel sterkte en beterschap!

Greetz
 
nou, de cops waren al bij mij voor het huis naar mijn auto aan het kijken ik moet er geloof ik niet achterkomen wie verteld heeft dat ik het was

aargh stelletje hufters!!!!! ik was er gvd niet eens toen het gebeurde!!!!
 
:?
De bestuurder had zich toch al gemeld bij de politie, of was dat weer zo'n fabeltje van de krant?
 
nee klopt wel, men ouders waren net naar de coppers om te vragen wat er aan de hand was....was dus nix aan de hand, en we hoeven ons geen zorgen te maken, gelukkig
 
Ik ken die jongens wel niet, VEEL beterschap!!

Ik heb via via gehoord (ik woon in hengelo) dat inmiddels de bestuurder zich zelf is komen aangeven en deze verklaart niets met opzet gedaan te hebben.

Nogmaals: VIA VIA...
 
Originally posted by scooterracer
nee klopt wel, men ouders waren net naar de coppers om te vragen wat er aan de hand was....was dus nix aan de hand, en we hoeven ons geen zorgen te maken, gelukkig


kom jij uit bussum??
nee toch
in de krant stond dat ze naar iemand in bussum waren gegaan???
jij woont toch in Enschede
 
Originally posted by Martin Sanders
nou ok hengelo dan
is niet zover

ik hoorde dus van verschillende mensen dat ze dachten dat ik het was...en sinds ik zon aardige buurman heb die mij nogaleens wil aangeven bij de cops, als ie zoiets leest ( man is nl erg kortzichtig :|) denkt ie gelijk aan mij...de aersch...daarom dus de cops bij men oto.

en ik woon idd in hengelo
 
Beter laat dan nooit: ik leef met ze mee.

Ik ben zelf eens in de flank door een auto geraakt op me visjen toen ik 30(!) reed, en ik kan je vertellen, dat was al een behoorlijke klap. De foto's spreken boekdelen verder.

Toch is het een positief punt dat iedereen nu even aan de veiligheid denkt, misschien deed men het al wel, maar nu iig extra. Als het kalf verdronken is...
Maaaar, laat dit een goede les zijn, en laat iedereen zich in Almelo aan de regels houden, want ik weet dat wij als 'asociale scooterjeugd' ons best netjes kunnen gedragen, laten we dat dan ook doen.

Rolf