Scooter doet vaaag

ippeltje

Banned
Hallo mensen,
hier heb hier een vraag!!
Als ik van me huis weg rij en rij een lang stuk volgas!!Dan gaat alles gewoon goed!!maar zodra ik gas terug geef ,rem voor een bocht en gas optrek gaat die stotteren!:? net of die koud is zo'n geluid en duurt dan heel lang voor dat die op topsnelheid is!!
wie weet wat het probleem kan zijn?????
 
Advertisement - register to remove this

ja dat heb ik ook met mijn sf2.

ik denk dat het aan het koude weer ligt dat je brandstof te koud is ofzo ik heb het ook alleen in de winter in de zomer rijd hij perfect en in de winter gaat hij inhouden en stooteren en zelfs soms slaat hij gewoon af. misschien rad stukje afplakken dat hij wat warmer word ga ik ook proberen morgen.....

misschien heb je er wat aan groeten kevin
 
Ik heb het ook met me speedfight:D

ook sinds een week pas ofso maar vandaag was het wel heel erg hij kwam geneens meer op toeren en als je dan het gas in 1 keer open zet dan valt hij dood dan hoor je alleen nog maar mwooaaaaaaap :D maarja kan het niet aan je sproeier ofso liggen of vuil in de carburateur / luchtfilter??

Het kan misschien ook wel aan het koude weer liggen ja

Radiateur afplakken zou ik niet doen als je dan een stuk wat langer rijd word hij veelste warm

Iemand nog ervaring mee of tips of ideen?
 
Crackhead User




of je rollen zijn versleten natuurlijk
of je drukveer is niet meer wat hij geweest is...
kijk je overbrenging eens na.


Als het me rollen waren ging hij niet stotteren dan heb je gewoon een dip in het optrekken dit is heel anders hij komt gewoon niet op toeren ook niet op zijn standaard:S
 
Als ik langzaam bij school weg rij, dan 200 meter later wegtrek trekt hij ineens voor geen meter, stotteren. Als ik anders weer gas geef is er niks aan de hand. Het kon volgens mij wel eens erger zijn als het koud is. Iemand idee?
 
hmm als je het natuurkundig bekijkt dan zou hij met dit weer meer lucht krijgt (toch ?)


dus ik denk dat je hem opnieuw moet afstellen voor de winter.

en je benzine is ook kouder maar daar twijfel ik nog over, als dat koud is dan zou er meer benzine per ml zou zijn.
 
ik kom er nog steeds niet uit!!
hij is donderdag helemaal na gekeken bij dealer.
rollen,vario,v-snaar,bougi is allemaal vervangen!!
nog steeds het zelfde:(
ik ga zo ff caba na kijken.
maar waar zit de benzine kraan @ speedfight!!??
 
Xs-racer said:
die vraag is beantwoord in je andere topic :)
nou het is gelukt:)
cabarateur helemaal schoongemaakt:)
zat vuil in de vlotterbak:(
maja der uit gehaald en hij rijd nou weer
alleen als ik 70 rij en gas terug doe rijd hij gewoon door met gangetje van 40 terwijl ik geen gas meer geef:???iemand hier iets op?
 
Back
Top