scooter doet niks

jaimy10stra

New Member
HIii,
Ik kan het op internet niet vinden dus ik hoop het hier goed uit te kunnen leggen, misschien weet iemand wat het is :)

Ik heb een la souris 4takt scooter en de laatste tijd als ik hem wilde starten, bleef hij even hangen, viel die bijna uit waarna die ineens toch aan ging. Gister ging ik naar de winkel, 10 minuutjes binnen geweest en toen ik naar buiten kwam, deed hij het weer. Maar sprong hij niet aan, maar viel die uit! Hij doet helemaal niks meer en het digitale knopje ook niet. Ik ging het proberen met de kickstart en hij maakt helemaal geen geluid, niks. Als ik de kickstart doe, knippert het digitale klokje wel. De accu kan het echt niet zijn, die is helemaal vol. Weet iemand wat het wel kan zijn? Zit ff krap bij kas dus wil een inschatting hebben van de kosten voordat ik ga bellen naar de garage.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

je kan kijken of de bougie vonkt >> aantwoord ja , carburateur schoonmaken of kijken op lekage gasschuif
antwoord nee>>1e aarde draad van frame naar blok controleren 2e bougie bedrading nalopen inclusief bobine (meten met multiemeter) (spanning, ohm, doorpiepen)

accu spanning meten

zekering?

spanningsgegelaar ?
 
Back
Top