SpaZ SPAM :) 2 March 2004 #23 Originally posted by Drake Spacescooter :? Click to expand... jij hebt het door :~
K kilianrox Black White Aerox 2 March 2004 #24 Nr 8. Ziet er lache uit maar niet echt orgineel. De eerste en 15 mag er ook zeker wezen.
InsaneMalebrain #Lennard 3 March 2004 #25 Originally posted by Lipton Nummer 8 omdat het insane is... Insane... you rule!!! Click to expand... w00t! Ik heb fans...... 9||6 :W
Originally posted by Lipton Nummer 8 omdat het insane is... Insane... you rule!!! Click to expand... w00t! Ik heb fans...... 9||6 :W
j0rg Well-Known Member 4 March 2004 #26 Ben gegaan voor N0 24, omdat ik t stuurtje heeel netjes vind, en de rest ook goed, niet overdone ofozo..
Ben gegaan voor N0 24, omdat ik t stuurtje heeel netjes vind, en de rest ook goed, niet overdone ofozo..
SSR Lycorda .GC only. 4 March 2004 #27 10, is gewoon egt stijlvol en strak, zonder rare gimmicks tenminste iets wat egt in productie zou kunnen -Lyc
10, is gewoon egt stijlvol en strak, zonder rare gimmicks tenminste iets wat egt in productie zou kunnen -Lyc
-arthur- Suzuki TL1000R 4 March 2004 #29 19 is gewoon erg mooi en rieel, dus je zou hem zo kunnen maken vedder vind ik de sr van cosmo ook wel gaaf alleen tsja die bestaat al :X oii
19 is gewoon erg mooi en rieel, dus je zou hem zo kunnen maken vedder vind ik de sr van cosmo ook wel gaaf alleen tsja die bestaat al :X oii
I IceT Pimp my SR 4 March 2004 #31 Hallo, mag ik even weten van wie nummer 15 is ? Wil graag ff contact met die jordi ?
BetaDriver Unregistered User 5 March 2004 #32 wie heeft die gemaakt met de foto van Lilian erbij dan?? edit: ik zie t al|(
Roel' Well-Known Member 5 March 2004 #33 Zker weten ga ik voor 12:.. Zit nog best wel wat werk in,, Met die slicks, en remschijf, monoseat, en paint is nogal wat werk geweest... Ooh ja.. En ik heb hem ingezonden
Zker weten ga ik voor 12:.. Zit nog best wel wat werk in,, Met die slicks, en remschijf, monoseat, en paint is nogal wat werk geweest... Ooh ja.. En ik heb hem ingezonden
Maarten Fucking positive 9 March 2004 #38 nr 10 omdat die van mij is D ik had alleen wat meer kleurveranderingen toe moetten voegen meer stickers ofzo maar voor de rest vind ik de kappen goed gelukt tog
nr 10 omdat die van mij is D ik had alleen wat meer kleurveranderingen toe moetten voegen meer stickers ofzo maar voor de rest vind ik de kappen goed gelukt tog